На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 327 062.36 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: В межах кошторисних призначень на відповідний період (закупівля на 2023 рік). Категорія замовника: органи соціального страхування (Пенсійний фонд України)
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-12-009227-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 січня, 16:39 |
Дата останніх змін | 21 лютого, 09:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 327 062.36 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 635.31 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Послуги з прибирання офісних приміщень27 послуга Адреса поставки: 65000, Україна, Одеська область, м. Ананьїв, вул. Незалежності, 51; Одеська область, м. Арциз, вул. Соборна, 27б; Одеська область, м. Балта, вул. Шевченка, 19; Одеська область, м. Березівка, вул. М. Грушевського, 1; Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Єврейська, 28; Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 10б; Одеська область, м. Болград, пр-т Соборний, 149; Одеська область, м. Ізмаїл, вул. І. Франка, 10; Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, 46; Одеська область, м. Кілія, вул. Миру, 65; Одеська область, м. Кодима, вул. Соборна, 88; Одеська область, м. Подільськ, вул. Шкільна, 2Б; Одеська область, м. Рені, вул. Вознесенська, 159; Одеська область, м. Роздільна, вул. Незалежності, 7; Одеська область, м. Татарбунари, вул. Лесі Українки, 14; Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Хантадзе, 8А; Одеська область, м. Біляївка, вул. Миру, 1; Одеська область, смт Велика Михайлівка, вул. Ватутіна, 43; Одеська область, смт Захарівка, вул. 1 Травня, 47; Одеська область, смт Іванівка, вул. Центральна, 93; Одеська область, см Строк: до 31.12.2023 16:39 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
1) Учасником — ПОГ "СЕРВІС ЛЕНД" всупереч пункту 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» не надано відносно кожного працівника: - копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис) або копії договорів, або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489), або звітності 1 ДФ за останній звітній період з додатками (відносно кожної особи); - індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування за формою ОК-7 (відносно кожної особи), датовані грудень 2022 — січень 2023 р.; 2) Учасником — ПОГ "СЕРВІС ЛЕНД" всупереч Додатку 5 до Тендерної документації “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” не надано розрахунок вартості Послуг з прибирання офісних приміщень згідно ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання по кожному об'єкту прибирання окремо за встановленою формою.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1) Учасником — ПОГ "СЕРВІС ЛЕНД" всупереч пункту 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» не надано відносно кожного працівника: - копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис) або копії договорів, або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489), або звітності 1 ДФ за останній звітній період з додатками (відносно кожної особи); - індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування за формою ОК-7 (відносно кожної особи), датовані грудень 2022 — січень 2023 р.; 2) Учасником — ПОГ "СЕРВІС ЛЕНД" всупереч Додатку 5 до Тендерної документації “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” не надано розрахунок вартості Послуг з прибирання офісних приміщень згідно ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання по кожному об'єкту прибирання окремо за встановленою формою.
Код ЄДРПОУ | 40075836 |
---|---|
Поштова адреса | 03186, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ АВІАКОНСТРУКТОРА АНТОНОВА, будинок 5 А, офіс 303 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Бондаренко |
Телефон | +380502425293 |
Ел. пошта | servislendbond1@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2351201769 |
---|---|
Поштова адреса | 65069, Україна, Одеська область, ОДЕСА, ВУЛ. Академіка Заболотного, буд. 41, кв.56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Татьяна |
Телефон | +380984933790 |
Ел. пошта | tati.lyasotska@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41947764 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Коновальця Євгена, будинок 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Рибка |
Телефон | +380509709345 |
Ел. пошта | tatyanarybka424@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Пиріг |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | y.pyrih@cpg.fm |
Оплата наданих Послуг здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг та виставлення рахунку на оплату в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. Датою оплати є дата списання коштів з рахунку Замовника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20987385 |
Поштова адреса | 65107, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Ім'я |
Бурдейна Юлія Олександрівна ( ) |
Телефон | +380487283839 |
Ел. пошта | upr@od.pfu.gov.ua |