На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 249 266,67 грн. без ПДВ / 299 120,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.01.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-13-003777-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 січня, 12:00 |
Дата останніх змін | 15 лютого, 15:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 249 266.67 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 246.33 UAH без ПДВ |
---|
Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами1 послуга Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, будинок 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90523000-9, Послуги з утилізації/видалення токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
25.01.2023 року рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Український центр поводження з відходами" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, та протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 24.01.2023 №19, учасника ТОВ "Український центр поводження з відходами" було визначено переможцем процедури закупівлі. За результатами розгляду документів переможця ТОВ "Український центр поводження з відходами" і, враховуючи лист щодо перевірки відповідності розрахунків та ціни тендерної пропозиції, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - переможцем процедури закупівлі за встановленим строком не було надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівлі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6, 12 частиною першої статті 17 Закону України з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року (далі – ОСОБЛИВОСТІ), що є порушенням вимоги пункту 1 Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації. Результат розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ "Український центр поводження з відходами" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно з пунктом 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ: ТОВ "Український центр поводження з відходами": - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Керуючись вимогами частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважену особу (осіб), відповідальну(-их) за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель у ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ "Український центр поводження з відходами" на підставі того, що: - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ "Український центр поводження з відходами".
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
25.01.2023 року рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Український центр поводження з відходами" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, та протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 24.01.2023 №19, учасника ТОВ "Український центр поводження з відходами" було визначено переможцем процедури закупівлі. За результатами розгляду документів переможця ТОВ "Український центр поводження з відходами" і, враховуючи лист щодо перевірки відповідності розрахунків та ціни тендерної пропозиції, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - переможцем процедури закупівлі за встановленим строком не було надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівлі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6, 12 частиною першої статті 17 Закону України з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року (далі – ОСОБЛИВОСТІ), що є порушенням вимоги пункту 1 Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації. Результат розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ "Український центр поводження з відходами" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно з пунктом 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ: ТОВ "Український центр поводження з відходами": - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Керуючись вимогами частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважену особу (осіб), відповідальну(-их) за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель у ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ "Український центр поводження з відходами" на підставі того, що: - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ "Український центр поводження з відходами".
Код ЄДРПОУ | 37441144 |
---|---|
Поштова адреса | 03065, Україна, Київська область, Київ, 03065, м.Київ, ВУЛИЦЯ КОЗЕЛЕЦЬКА, будинок 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Лавришко |
Телефон | 380677066786 |
Ел. пошта | an.nerovnaya@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39624900 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, Одеса, 65005, м. Одеса, вул. Комітетська, буд.14, корп. А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Катышев Дмитрий |
Телефон | 0504990920 |
Ел. пошта | DIM_KT@UECO.COM.UA |
Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання–приймання наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання–приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Верстак Тетяна Віталіївна |
Телефон | 380487381864 |
Ел. пошта | Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua |