На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 447 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-13-009051-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 січня, 12:00 |
Дата останніх змін | 2 лютого, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 15 447 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 77 236.00 UAH з ПДВ |
---|
Філе куряче охолоджене80000 кілограм Адреса поставки: Україна, м. Київ, Відповідно до документації (Додатку 4 до тендерної документації) Строк: до 31.12.2023 20:38 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо |
Філе куряче заморожене30000 кілограм Адреса поставки: Україна, м. Київ, Відповідно до документації (Додатку 4 до тендерної документації) Строк: до 31.12.2023 20:38 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
26 січня 2023 року замовником в електронній системі розміщено вимогу про усунення невідповідностей. Станом на 27 січня 2023 року за результатом перевірки тендерної пропозиції учасника після надання можливості для усунення невідповідностей встановлено, що учасник не усунув наступне порушення. Відповідно до п. 2.2. Додатку 6 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. Згідно з п. 1.3. п. 1 розділу 3 тендерної документації багатосторінкові документи, що надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, повинні надаватись в повному обсязі, за виключенням вимоги щодо подання окремих сторінок документу. Учасником на виконання вимоги п. 1.3. п. 1 розділу 3 тендерної документації надано трудові книжки працівників, які є багатосторінковим документом, не у повному обсязі – не всі сторінки. Таким чином, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі п.п. 1 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
26 січня 2023 року замовником в електронній системі розміщено вимогу про усунення невідповідностей. Станом на 27 січня 2023 року за результатом перевірки тендерної пропозиції учасника після надання можливості для усунення невідповідностей встановлено, що учасник не усунув наступне порушення. Відповідно до п. 2.2. Додатку 6 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. Згідно з п. 1.3. п. 1 розділу 3 тендерної документації багатосторінкові документи, що надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, повинні надаватись в повному обсязі, за виключенням вимоги щодо подання окремих сторінок документу. Учасником на виконання вимоги п. 1.3. п. 1 розділу 3 тендерної документації надано трудові книжки працівників, які є багатосторінковим документом, не у повному обсязі – не всі сторінки. Таким чином, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі п.п. 1 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 21620913 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, вул. Краківська, 18-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Білокриницька Катерина Михайлівна |
Телефон | 380503347798 |
Ел. пошта | mgranat@ukr.net |
Замовник проводить оплату вартості кожної партії поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару за кінцевим місцем призначення. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37501684 |
Поштова адреса | 02217, Україна, м. Київ, Київ, вул. Закревського, 15-А |
Ім'я |
Черній Олена Вікторівна ( ) |
Телефон | +380445465108 |
Ел. пошта | chernii.zakupki@gmail.com |