На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до умов Договору та згідно наявної потреби у закупівлі. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету . Місцезнаходження - 10008, Житомирська обл., місто Житомир, провулок Михайла Кудрицького, будинок 3. Категорія замовника – пункт 3 частина 1 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, та п.11 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.
Контакти
Документи
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 17 січня, 15:57
Опис
Замовником при оголошенні Закупівлі в специфікації була зроблена технічна помилка
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-17-003056-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 203.60 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 17 січня, 16:30 |
---|
Відповідно до умов Договору та згідно наявної потреби у закупівлі. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету . Місцезнаходження - 10008, Житомирська обл., місто Житомир, провулок Михайла Кудрицького, будинок 3. Категорія замовника – пункт 3 частина 1 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, та п.11 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.12 послуга Адреса поставки: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, пров.М..Кудрицького 3 Строк: до 31.12.2023 10:38 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90920000-2, Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Житомирський дошкільний навчальний заклад № 39 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22061812 |
Поштова адреса | 10008, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок М.Кудрицького, будинок 3 |
Ім'я |
Біємська Тетяна Ігорівна ( ) |
Телефон | +380994089381 |
Ел. пошта | btetyana3110@gmail.com |