На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. У разі надання документів іноземною мовою вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-17-013613-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 7 лютого, 10:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 450 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 250.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з обслуговування кладовищ1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98371111-5, Послуги з обслуговування кладовищ |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34261117 |
---|---|
Поштова адреса | 24321, Україна, Вінницька область, місто Ладижин(пн), ВУЛИЦЯ К.МАРКСА, будинок 4-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Пилипишен |
Телефон | +380964469494 |
Ел. пошта | innachornokozinska@gmail.com |
Оплата здійснюється протягом 90 календарних днів з дня підписання актів наданих послуг за наявності бюджетного фінансування та своєчасним перерахуванням коштів державним казначейством.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04325621 |
Поштова адреса | 24321, Україна, Вінницька область, Ладижин, вулиця Петра Кравчика, 4 |
Ім'я |
Гулько Марина Андріївна |
Телефон | 380434367470 |
Ел. пошта | mail@ladrada.gov.ua |