На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Активний
Опис закупівлі: Укладено договір з постачальником з дотриманням вимог згідно пп. 6 п. 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 , а саме предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-28-014533-a ), які автоматично відмінено через відсутність пропозицій учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-19-009286-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 982.48 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 19 січня, 13:58 |
---|
послуги з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття) (структурний підрозділ КПДЮ за адресою м. Київ, Труханів острів, вул. Труханівська, 16А)53 контейнер Адреса поставки: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Труханів острів, вул. Труханівська, 16А Строк: до 31.12.2023 13:58 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Розрахунки за надані Послуги проводяться на підставі Акту приймання-передачі послуг (далі – Акт) протягом 10 (десяти ) робочих днів з дати підписання Акту. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Київський Палац дітей та юнацтва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02141207 |
Поштова адреса | 01010, Україна, м. Київ, Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Ім'я |
Ландіна Ірина Миколаївна ( ) |
Телефон | +380442932981 |
Ел. пошта | kpdu_eks@ukr.net |