Zakupki.ua Реєстрація Вхід
  • 0 800 30-74-85

    З 8 до 18 по буднях

  • Семінари Prozorro
  • Вебінари Zakupki.UA
  • Законодавство
  • Питання і Відповіді
  • Інструкції користувачам
  • Служба підтримки
  • Моніторинг Держзакупівель
  • Регламент
0 800 30-74-85
  • Реєтрація
  • Вхід
Офіційний майданчик Prozorro
Державні закупівлі Плани Відбори Замовники Постачальники Prozorro Market

Повідомлення менеджеру

Відгук менеджеру

СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!

Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати

Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",

для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:

  • прийняти (акцептувати) Пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ ЮА" укласти Договір про надання послуг (приєднатися до Договору) шляхом здійснення оплати з власного поточного (розрахункового) рахунку за наданим Оператором рахунком, відповідно до умов Договору;
  • пройти ідентифікацію та отримати від Оператора доступ до електронної системи закупівель.

Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.


З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua

class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу

Розмір файлу не повинен перевищувати 45 Мб
Головна > Державні закупівлі > Енергетика, нафтопродукти та паливо > Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія

Умови
  • Ціни конкурентів
  • Умови
  • Ціни конкурентів

Очікувана вартість

573 146.00 UAH

Замовник

КЗ Ліцей №35 міста Житомира
Переглянути контракт
Безкоштовне
онлайн-оформлення
довідки про відсутність
судимості
Оформити Як оформити довідку

Тарифи

Бюджет лоту Вартість участі
До 20 000 грн.
20 40 грн.
До 50 000 грн.
142 80 грн.
До 200 000 грн.
408 00 грн.
До 1 млн. грн.
612 00 грн.
До 4 млн. грн.
2040 00 грн.
Від 4 млн. грн.
4080 00 грн.

Технічні роботи

На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.

Якщо вам потрібна допомога, телефонуйте нам за номером
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.

Скільки повернеться

Розмір пропозиції Сума к поверненню
До 20 000 грн.
3383 00 грн.
До 50 000 грн.
3281 00 грн.
До 200 000 грн.
3060 00 грн.
До 1 млн. грн.
2890 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
0 00 грн.

Перевірка документації

Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.

Для чого потрібна перевірка документів
Замовники шукають в документах учасників невідповідності з їх вимогами. Їх мета — будь-якою ціною позбутися конкурентів і пропхати свого постачальника. На жаль, законною причиною для відхилення може стати як орфографічна помилка, так і неописана формальність. Поставтеся уважно до підготовці документації, щоб не давати приводів відхилити вашу пропозицію.
 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження умов закупівлі

Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження результатів

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Закупівля без використання електронної системи

Завершена закупівля


ДК 021:2015 09320000-8 (Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)


Опис закупівлі: Обґрунтування здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 5 (3) п. 13 Особливостей: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Закону України Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» №2738-IX від 16.11.2022 Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування та затверджених Департаментом освіти міста Житомира розрахункових видатків по комунальних послугах по закладах загальної середньої освіти на 2023 рік ,а також з урахуванням потреби замовника на 2023 рік. При цьому для забезпечення освітнього процесу в Ліцеї № 35 міста Житомира підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі теплової енергії. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в тепловій енергії обсягом в 171,7441 Гкал відповідно до затверджених видатків та потреби на 2023 рік в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради відповідно до Статуту створене територіальною громадою міста Житомир для надання загально-необхідних послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води для задоволення потреб мешканців та суб’єктів господарювання міста Житомира. Відповідно до частини 1статті 5 Закону України «Про природні монополії » від 20.04.2000 № 1682-III регулюється діяльність суб’єктів природних монополій у таких сферах: транспортування теплової енергії. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії » від 20.04.2000 № 1682-III зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово- комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, у яких діють суб’єкти природних монополій- національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до наданого Листа-відповіді від АМКУ на запит, щодо реєстру природних монополій № 100-29.2/10-1944е від 18.01.2023 року, КП «Житомиртеплокомуненерго»,ЄДРПОУ 35343771,міститься в переліку суб’єктів природних монополій. (лист додається). З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Лист відповідь АМКУ на запит, щодо реєстру природних монополій № 100-29.2/10-1944е від 18.01.2023 року.

Результати

Учасник
Пропозиція з ПДВ
Результат
Учасник

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИТОМИРТЕПЛО­КОМУНЕНЕРГО» ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


Пропозиція з ПДВ
Остаточна ціна
573 146.00 UAH

Результат
Переможець 19 січ. 2023, 14:46

Контакти

Документи

Код ЄДРПОУ 35343771
Поштова адреса 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Київська, буд. 48
Суб'єкт господарювання Суб'єкт малого підприємництва
Ім'я Назаров Віктор Петрович
Телефон 0678190220
Ел. пошта

Договір

Завантажити архівом

Загальна інформація

Ідентифікаційний номер UA-2023-01-19-010626-a
Електронний цифровий підпис
Накладено
Очікувана вартість закупівлі 573 146.00 UAH з ПДВ

Дати

Дата останніх змін 19 січня, 15:07

Предмети закупівлі

ДК 021:2015 09320000-8 (Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)

171.7441 гігакалорія

Адреса поставки: 10030, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Івана Мазепи, 95-А

Строк: до 31.12.2023 14:39

Тип предмета закупівлі: Товари

Код ДК 021:2015: 09320000-8, Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Документи закупівлі Завантажити архівом

Умови оплати

поставка товару

Тип оплати: Пiсляоплата

Період: 30 календарних днів

Розмір оплати: 100.00%

Інформація про замовника

Назва організації КЗ Ліцей №35 міста Житомира
Код ЄДРПОУ 22059235
Поштова адреса 10030, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Івана Мазепи, 95-а
Ім'я Невмержицька Тетяна Василівна
( )
Телефон +380678588010
Ел. пошта tender_35@ukr.net

Схожі тендери

Банківська гарантія

Замовник вимагає надати разом з пропозицією банківську гарантію, щоб бути впевненим в виконанні зобов'язань учасником. Ми допоможемо оформити банківську гарантію за 2 години без депозитів, застав і нотаріального завірення.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Eкспертна допомога

Проконсультуємо з організаційних і правових питань.
Підготуємо документи для участі в тендері. Проаналізуємо пропозицію і порадимо, як збільшити шанси на перемогу.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Київ, вулиця Кожум’яцька,

будинок 12-Г

0 800 30-74-85

З 8 до 19

З будь-яких питань

support@zakupki.com.ua

arrow_down
  • Укр
  • Eng

© 2024, ТОВ "ЗАКУПІВЛІ:ЮА"

Розроблено в bitsoftware

Безкоштовний звіт
з аналізом енергетичних закупівель в Prozorro

icon-category
background
  • Аналіз найбільш впливових конкурентів та найактивніших замовників
  • Сезонність торгів
  • Аналіз регіонів
  • Статистика проведених закупівель

Отримати звіт Інша галузь

Безкоштовний звіт по галузі


Галузь


Отримати звіт

Підтвердіть ел. пошту

Відправили лист з посиланням для активації акаунта

на 

Зрозуміло