На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-19-012696-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 лютого, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 27 січня, 00:01 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги із благоустрою населених пунктів (збирання, вивезення сміття та опалого листя, гілля по загальних об’єктах міста)1 послуга Адреса поставки: 40004, Україна, Сумська область, Суми, по місту Суми Строк: до 25.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Наявні підстави, зазначені у статті 17. Наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону)
Відповідно до частини першої статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону пов’язана особа – особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: - юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; - фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; - фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до Витягів з Єдиного державного реєстру, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" єдиним засновником зазначених юридичних осіб є Сумська міська рада. Зазначена інформація підтверджується за результатами перевірки відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у відкритому доступі на веб-порталі Міністерства юстиції України. Враховуючи вищенаведене, учасники процедури закупівлі № UA-2023-01-19-012696-a є пов’язаними особами у розумінні Закону.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до частини першої статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону пов’язана особа – особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: - юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; - фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; - фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до Витягів з Єдиного державного реєстру, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" єдиним засновником зазначених юридичних осіб є Сумська міська рада. Зазначена інформація підтверджується за результатами перевірки відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у відкритому доступі на веб-порталі Міністерства юстиції України. Враховуючи вищенаведене, учасники процедури закупівлі № UA-2023-01-19-012696-a є пов’язаними особами у розумінні Закону.
Код ЄДРПОУ | 05433057 |
---|---|
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, Суми, Лебединська,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Донцова Тетяна |
Телефон | 380542700120 |
Ел. пошта | tn2806@ukr.net |
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями на закупівлю послуги із благоустрою населених пунктів (збирання, вивезення сміття та опалого листя, гілля по загальних об’єктах міста) ФОП КИСЛЯК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ встановлена невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Так, Додатком 3 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації, Замовником визначений повний перелік послуг, які учасник зобов’язаний запропонувати в його тендерній пропозиції. При розгляді та перевірці розрахунку тендерної пропозиції, який виконаний відповідно до договірної ціни, що розрахована на підставі калькуляцій виявлена помилка в обрахуванні єдиного податку 5%, не дотримано норми витрати часу на роботи, відповідно до галузевих норм, не вірно визначена середньомісячна тривалість робочого часу.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями на закупівлю послуги із благоустрою населених пунктів (збирання, вивезення сміття та опалого листя, гілля по загальних об’єктах міста) ФОП КИСЛЯК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ встановлена невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Так, Додатком 3 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації, Замовником визначений повний перелік послуг, які учасник зобов’язаний запропонувати в його тендерній пропозиції. При розгляді та перевірці розрахунку тендерної пропозиції, який виконаний відповідно до договірної ціни, що розрахована на підставі калькуляцій виявлена помилка в обрахуванні єдиного податку 5%, не дотримано норми витрати часу на роботи, відповідно до галузевих норм, не вірно визначена середньомісячна тривалість робочого часу.
Код ЄДРПОУ | 2431011436 |
---|---|
Поштова адреса | 42304, Україна, Сумська область, Сумський р-н, селище міського типу Степанівка, ВУЛИЦЯ СОНЯЧНА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | КИСЛЯК ЮРІЙ |
Телефон | 380950724565 |
Ел. пошта | rus.malaya2@gmail.com |
Наявні підстави, зазначені у статті 17. Наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону)
Відповідно до частини першої статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону пов’язана особа – особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: - юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; - фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; - фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до Витягів з Єдиного державного реєстру, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" єдиним засновником зазначених юридичних осіб є Сумська міська рада. Зазначена інформація підтверджується за результатами перевірки відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у відкритому доступі на веб-порталі Міністерства юстиції України. Враховуючи вищенаведене, учасники процедури закупівлі № UA-2023-01-19-012696-a є пов’язаними особами у розумінні Закону.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до частини першої статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону пов’язана особа – особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: - юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; - фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; - фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до Витягів з Єдиного державного реєстру, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" єдиним засновником зазначених юридичних осіб є Сумська міська рада. Зазначена інформація підтверджується за результатами перевірки відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у відкритому доступі на веб-порталі Міністерства юстиції України. Враховуючи вищенаведене, учасники процедури закупівлі № UA-2023-01-19-012696-a є пов’язаними особами у розумінні Закону.
Код ЄДРПОУ | 03352490 |
---|---|
Поштова адреса | 40009, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Берлет |
Телефон | +380542222565 |
Ел. пошта | zelenbud-sumy@ukr.net |
Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2023 рік, передбачених графіком фінансування. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3 (трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |