На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
429 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Знайдено порушення
Опис закупівлі: 1. Найменування Замовника: Початкова школа №9 Івано-Франківської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 23805516. 4. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Арабчук Мар’яна Петрівна, посада за штатним розписом: секретар - друкарка, уповноважений з публічних закупівель Початкової школи №9 Івано-Франківської міської ради; 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4, телефон +380665626017, e-mail: galinatimchuk_buh@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з гарячого харчування учнів пільгових категорій ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 9. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4. 10.Очікувана вартість предмета закупівлі: 429 100,00 грн. (чотириста двадцять дев’ять тисяч сто гривень 00 копійок) без ПДВ. 10. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2023 р. 12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.02.2023р. 13. Умови оплати: Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Допускається відтермінування платежу протягом 30 календарних днів. 14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. 19. Дата та час проведення електронного аукціону: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 % 21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-30-017568-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 лютого, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 429 100.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 145.50 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з гарячого харчування учнів пільгових категорій ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»1 послуга Адреса поставки: 76026, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 2159222824 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул.Старицького буд.11 кв.20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Буханова Надія Василівна |
Телефон | +380683760438 |
Ел. пошта | buh59@ukr.net |
Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Допускається відтермінування платежу протягом 30 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 9 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23805516 |
Поштова адреса | 76026, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА МАЗЕПИ, будинок 169, корпус 4 |
Ім'я |
Мар'яна Арабчук |
Телефон | +380665626017 |
Ел. пошта | galinatimchuk_buh@ukr.net |