На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 036 145.81 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється з урахуванням абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником (документальне підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин: у відповідності до положень абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: зокрема, відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У 2020 році реформа адміністративно-територіального устрою України дійшла до свого завершального етапу, який передбачає ліквідацію старих районів (у т.ч. районних державних адміністрацій) і створення нових укрупнених районів, а також «покриття» всієї території України об’єднаними громадами відповідно до планів перспективного формування громад областей, які затверджено відповідними урядовими актами. Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1, підпункту 3 пункту 6-2 та абзацу 4 пункту 10 розділу V Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: - сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов’язків розформованої територіальної громади; - районна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад новоутвореного району, з дня набуття нею повноважень є правонаступником всього майна, прав та обов’язків районних рад, які представляли спільні інтереси територіальних громад ліквідованих районів, території яких включені до складу новоутвореного району; - правонаступник районної ради району, ліквідованого Верховною Радою України, після припинення відповідних районних рад як юридичних осіб, але не пізніше 1 липня 2021 року, зобов’язаний передати у комунальну власність територіальних громад усі об’єкти спільної власності територіальних громад району, які знаходяться на території цих територіальних громад, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, встановлених Бюджетним кодексом України. Відповідно до статті 3 Закону України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності», ініціатива щодо передачі об'єктів права державної та комунальної власності може виходити відповідно від органів, уповноважених управляти державним майном, Національної академії наук, інших аналогічних самоврядних організацій, яким передано в користування державне майно (далі - самоврядні організації), місцевих органів виконавчої влади, відповідних органів місцевого самоврядування. Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також на підставі, зокрема рішення Києво-Святошинської районної ради від 05.11.2020 р. №756-49-VII «Про безоплатну передачу основних засобів Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Києво-Святошинської районної ради» до комунальної власності органів місцевого самоврядування Києво-Святошинського району Київської області», рішення Білогородської сільської ради від 22.01.2021 №115 «Про внесення змін до рішення Білогородської сільської ради VII скликання від 10.11.2020 року №790 «Про надання згоди на прийняття із спільної власності територіальних громад міст, сіл, селища Києво-Святошинського району Київської області Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Києво-Святошинської районної ради» в комунальну власність територіальної громади Білогородської сільської ради Київської області», рішення Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області № 10/5 від 23.02.2021 р., яким прийнято рішення про безоплатне прийняття майна, основних засобів, матеріально-технічної бази, що закріплені на праві оперативного управління за Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги Києво-Святошинської районної ради» у комунальну власність Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області та з наступною передачею майна, основних засобів, матеріально-технічної бази Комунальному некомерційному підприємству «Дмитрівський медичний центр» Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області. На підставі рішення Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області №237 від 28.10.2021 р., замовником здійснено передачу приміщень та обладнання котелень на баланс учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМИТРІВКА КОМУНСЕРВІС" для оперативного управління. Відповідно до листа ТОВ «Дмитрівка Комунсервіс» від 30.01.2023 №26 та листа Дмитрівської сільської ради від 31.01.2023 №165, учасник є власником котелень та єдиним надавачем послуг з теплопостачання для об’єктів, що були передані йому на баланс. Також згідно довідки виконавчого комітету Дмитрівської сільської ради від 31.01.2023 №27, ТОВ «Дмитрівка Комунсервіс» є надавачем послуг з теплопостачання в селах Дмитрівка, Мила, Шпитьки, Любимівка, Личанка, Бузова Бучанського району Київської області. Учасник здійснює діяльність на підставі ліцензій: - на виробництво теплової енергії (крім певних видів господарської діяльності у сфері теплопостачання якщо теплова енергія виробляється на теплоелектроцентралях, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), виданої Київською обласною державною адміністрацією від 01.11.2013 р. №15, серія АВ №470961; - на постачання теплової енергії, виданої Київською обласною державною адміністрацією від 01.11.2013 р. №15, серія АВ №470962. Згідно з статтею 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк, про що також зазначено у листі Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації від 22.09.2020 р. №01-10/1371. Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 13 Закону України «Про теплопостачання» до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належить, зокрема, встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством. Тариф на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання для ТОВ «Дмитрівка Комунсервс» на опалювальний період 2022-2023 років затверджено рішенням виконавчого комітету Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області від 29.09.2022 р. №180. Згідно ст. 12 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах. Послуги з постачання теплової енергії належать до житлово-комунальних послуг на підставі ч. 1 ст. 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». У зв’язку з вищевикладеним послуги з постачання теплової енергії можуть бути надані виключно ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМИТРІВКА КОМУНСЕРВІС" у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин. Отже, з урахуванням наявних в Учасника, станом на дату прийняття замовником рішення про здійснення закупівлі, технічних причин, вказаних вище та затверджених тарифів на теплову енергію, замовником прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель з підстави, що передбачена згідно абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Документальне підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин: 1. Рішення Білогородської сільської ради від 22.01.2021 №115 «Про внесення змін до рішення Білогородської сільської ради VII скликання від 10.11.2020 року №790 «Про надання згоди на прийняття із спільної власності територіальних громад міст, сіл, селища Києво-Святошинського району Київської області Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Києво-Святошинської районної ради» в комунальну власність територіальної громади Білогородської сільської ради Київської області»; 2. Рішення Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області № 10/5 від 23.02.2021 р. «Про безоплатне прийняття майна, основних засобів, матеріально-технічної бази, що закріплені на праві оперативного управління за Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги Києво-Святошинської районної ради» у комунальну власність Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області»; 3. Рішення Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області №237 від 28.10.2021 р. «Про передачу приміщень та обладнання котелень КНП «Дмитрівський медичний центр» в оперативне управління ТОВ « ДМИТРІВКА КОМУНСЕРВІС»; 4. Лист ТОВ «Дмитрівка Комунсервіс» від 30.01.2023 №26; 5. Лист Дмитрівської сільської ради від 31.01.2023 №165; 5.1. Довідка Виконавчого комітету Дмитрівської сільської ради від 31.01.2023 № 27; 6. Ліцензія серія АВ №470961 на виробництво теплової енергії; 7. Ліцензія серія АВ №470962 на постачання теплової енергії; 8. Лист Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації від 22.09.2020 р. №01-10/1371; 9. Рішення виконавчого комітету Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області від 29.09.2022 р. №180 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання ТОВ « ДМИТРІВКА КОМУНСЕРВІС» на опалювальний період 2022-2023 роки»; 10. Закон України «Про житлово-комунальні послуги»; 11. Закон України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності»; 12. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; 13. Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»; 14. Закон України «Про теплопостачання»)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2023-02-02-018763-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 036 145.81 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 2 лютого, 21:12 |
---|
Послуги з постачання теплової енергії3042.4 метр квадратний Адреса поставки: 08112, Україна, Київська область, Бучанський район, за адресами підпорядкованих замовнику закладів Строк: до 31.12.2023 21:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 09320000-8, Пара, гаряча вода та пов’язана продукція |
Споживач сплачує послуги на підставі наданого рахунку та акту наданих послуг до 20 числа, що настає за розрахунковим місяцем. У разі затримки бюджетного фінансування оплата проводиться на протязі 15 банківських днів з дати надходження коштів на розрахункові рахунки Споживача.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Дмитрівський медичний центр" Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43113230 |
Поштова адреса | 08112, Україна, Київська область, село Дмитрівка, вул. Садова,12 |
Ім'я |
Дудаленко Людмила Петрівна ( ) |
Телефон | +380673793266 |
Ел. пошта | buh.knpdmc@gmail.com |