На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 750 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015 - 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (автобус спеціалізований для перевезення школярів). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб у зв’язку із відсутністю в CPV більш підходящого коду класифікатора. Процедура закупівлі – відкриті торги на 2022 рік у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Кабінет Міністрів України ухвалив зміни до постанови №1178, покликані забезпечити рівні права всіх учасників закупівель під час регулярних і тривалих відключень електроенергії. Тож від 3 січня, відкриті торги з особливостями тимчасово будуть проходити без аукціону. Відтак в усіх розділах та частинах тендерної документації де наявне посилання щодо аукціону закупівлі, необхідно розуміти, що аукціон закупівлі проводитись не буде згідно вище вказаних змін до Постанови про особливості.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-02-06-004444-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 лютого, 09:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 750 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 27 500.00 UAH з ПДВ |
---|
автобус спеціалізований для перевезення школярів1 одиниця Адреса поставки: 19340, Україна, Черкаська область, с. Виноград, вул. Центральна, буд. 46а Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34120000-4, Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб |
Порядок здійснення оплати: Післяоплата: Оплата за товар проводиться за фактом його поставки. Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару. Оплата вважається здійсненою з дати зарахування відповідної суми грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі на підставі видаткових накладних за кошти місцевих бюджетів (за рахунок міжбюджетних трансфертів, які передаються з місцевих бюджетів обласному бюджету) та кошти Державного бюджету України (за рахунок залишку резерву коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду). Оплата за поставлений товар здійснюється в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Виноградської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44082171 |
Поштова адреса | 19340, Україна, Черкаська область, Лисянський р-н, село Виноград, вул.Центральна, будинок 46а |
Ім'я |
Олена Підлісняк |
Телефон | +380688294476 |
Ел. пошта | osvitawinograd@ukr.net |