На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
198 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2023-02-08-014442-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 лютого, 16:07 |
Дата останніх змін | 18 квітня, 11:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 198 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 994.00 UAH з ПДВ |
---|
Використаний медичний інструмент (голки)1000 кілограм Адреса поставки: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова,3 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Предмети, забруднені кров'ю або іншими біологічними рідинами (перев’язувальний матеріал, одноразові медичні рукавички)8000 кілограм Адреса поставки: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова,3 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Органічні медичні відходи хворих (кров в гемоконах)350 кілограм Адреса поставки: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова,3 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (лампи люмінесцентні зіпсовані або відпрацьовані)500 штука Адреса поставки: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова,3 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 39624900 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, Одеса, 65005, м. Одеса, вул. Комітетська, буд.14, корп. А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Катышев Дмитрий |
Телефон | 0504990920 |
Ел. пошта | DIM_KT@UECO.COM.UA |
Час публікації: 2023-03-21 13:10:30
Кінцевий строк для усунення: 2023-03-22 13:10:30
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією: - При цьому учасник зобов’язаний повідомити замовника щодо порядку нарахування ПДВ листом в довільній формі (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату ПДВ), який надається в тендерній пропозиції; 2) відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається в Додатку 2 тендерної документації: - довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, що містить інформацію про працівників Учасника (наявність відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду, кількість працівників), з вказівкою П.І.Б., ОСВІТА, посада, досвід роботи). Оригінал або завірена копія посвідчень про навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки або посвідчень про навчання та перевірку знань з охорони праці та промислової безпеки та сертифікатів про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами на всіх працівників, зазначених у довідці; - документи, що підтверджують проходження навчання робітників на право виконання робіт з підвищеною небезпекою за професією оператор котельні; - документи, що підтверджують проходження навчання робітників щодо роботи по виробництву, зберіганню, використанню, транспортуванню, утилізації та знешкодженню речовин, які відносяться до І та ІІ класів небезпеки за «Правилами безпеки при зберіганні, перевезенні та використанні сильнодіючих отруйних речовин»; - Посвідчення курсу «Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи, пов’язані з переробкою пластичних мас за правилами з охорони праці з перероблення пластичних мас» (не меньше 2-х осіб)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40277858 |
---|---|
Поштова адреса | 70406, Україна, Запорізька область, Запорізький район, селище Відрадне, вул.Шевченко, будинок 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Жестков |
Телефон | +380502507677 |
Ел. пошта | andreev.aenergo@gmail.com |
Час публікації: 2023-03-27 14:15:22
Кінцевий строк для усунення: 2023-03-28 14:15:22
Опис
1) відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається в Додатку 2 тендерної документації: - довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, що містить інформацію про працівників Учасника (наявність відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду, кількість працівників), з вказівкою П.І.Б., освіта, посада, досвід роботи). Оригінал або завірена копія посвідчень про навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки або посвідчень про навчання та перевірку знань з охорони праці та промислової безпеки та сертифікатів про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами на всіх працівників, зазначених у довідці;
Оплата «Замовником» здійснюється згідно акту надання послуг (виконаних робіт) «Виконавцем» протягом 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відтермінування платежу до 31 грудня 2023 року. Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковому порядку за кошти місцевого бюджету, власного бюджету та за рахунок інших коштів Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01998532 |
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Академіка Воробйова,3 |
Ім'я |
Олена Кунєва |
Телефон | +30487055311 |
Ел. пошта | odkbcbuo@ukr.net |