На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 454 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Відхилити пропозицію учасника у зв’язку із наявністю підстави передбаченої у підпункті 1 пункту 3 Розділу 5 Конкурсної документації, а саме: «конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Організатором після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Оприлюднити відповідне рішення в Системі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відхилити пропозицію учасника у зв’язку із наявністю підстави передбаченої у підпункті 1 пункту 3 Розділу 5 Конкурсної документації, а саме: «конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Організатором після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Оприлюднити відповідне рішення в Системі.
Код ЄДРПОУ | 33405872 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ПАРКОВО-СИРЕЦЬКА, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | OLEKSANDR TKACH |
Телефон | +380503876413 |
Ел. пошта | oytkach@ukr.net |
Час публікації: 2023-03-06 15:23:02
Ідентифікатор: 602606803cc04126888b25479210eec4
Кінцевий строк для усунення: 2023-03-07 15:22:58
Опис
В ході розгляду конкурсної пропозиції Учасника встановлено невідповідності в інформації та документах конкурсної пропозиції, а саме: 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному в Додатоку 2 до Конкурсної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалось надання наступних документів: 1.1. Довідка з інформацією про аналогічний досвід згідно форми №1. 1.2. Скановані копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених у довідці вище (пункт 1.1). Принаймні 3 (три) листи-відгуки мають містити інформацію про аудитора, що входить хоча б до однієї з міжнародних мереж: E&Y, PWC, Deloitte, KPMG, BDO, BakerTilly, який відповідно проводив аудит фінансової звітності контрагента та прийняв результати таких актуарних розрахунків. Учасник у складі конкурсної пропозиції надав такі документи: Довідка з інформацією про аналогічний досвід згідно форми №1 та скановані копії листів-відгуків від контрагентів зазначених в довідці згідно форми №1. Проте, надані документи не підтверджують факт того, що результати актуарних розрахунків (щонайменше по 3-х договорах) були прийняті аудиторами, що входять хоча б до однієї з перелічених міжнародних мереж: E&Y, PWC, Deloitte, KPMG, BDO, BakerTilly протягом останніх 2-х (двох) років). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам конкурсної документації. З метою усунення невідповідності в інформації та документах Учасник повинен надати на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному в Додатоку 2 до Конкурсної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» наступні документи: 1.1. Довідка з інформацією про аналогічний досвід згідно форми №1. 1.2. Скановані копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених у довідці згідно форми №1. Принаймні 3 (три) листи-відгуки мають містити інформацію про аудитора, що входить хоча б до однієї з міжнародних мереж: E&Y, PWC, Deloitte, KPMG, BDO, BakerTilly, який відповідно проводив аудит фінансової звітності контрагента та прийняв результати таких актуарних розрахунків. 2. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному в Додатоку 2 до Конкурсної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалось надання наступних документів: 2.1. Довідка з інформацією про наявність працівників згідно форми №2. … 2.3. Скановані копії документів (диплом, свідоцтво, витяг з реєстру НБУ тощо) в т.ч. про успішне складання професійних екзаменів, передбачених американською та/або британською екзаменаційними працівниками зазначеними у довідці вище (пункт 2.1.). Учасник у складі конкурсної пропозиції надав такі документи: Довідка з інформацією про наявність працівників згідно форми №2 та копію диплома № 025 Горенка Вадима, що засвідчуює закінчення поглибленого актуарного курсу за програмою Advanced Actuarial Diploma Course, видані за посвідченням Інституту Актуаріїв і Факультету Актуаріїв (Великобританія). Проте надані витяги з переліку актуаріїв НБУ свідчать про відсутність права посвідчувати актуарні розрахунки (згідно вимоги КД) у всіх 3-х працівників, відповідно до п.7 Положення про кваліфікаційні вимоги до осіб, які можуть займатись актуарними розрахунками, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 23 травня 2022 року № 103. Розрахунки осіб, посвідчені особою, яка не мала права на їх посвідчення, вважаються недійсними. Що стосується диплома № 025 Горенка Вадима, що засвідчуює закінчення поглибленого актуарного курсу за програмою Advanced Actuarial Diploma Course, виданого за посвідченням Інституту Актуаріїв і Факультету Актуаріїв (Великобританія), то відповідно до розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 8 лютого 2005 року №3519, особи, які отримали дипломи, що засвідчують закінчення поглибленого актуарного курсу за програмою Advanced Actuarial Diploma Course, видані за посвідченням Інституту Актуаріїв і Факультету Актуаріїв (Великобританія), мають право проводити та посвідчувати актуарні розрахунки страхових тарифів за всіма видами страхування без обмежень до 01 січня 2018 року. Таким чином наданий Горенку В. диплом не надає повноважень посвідчувати актуарні розрахунки. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам конкурсної документації. З метою усунення невідповідності в інформації та документах Учасник повинен надати на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному в Додатоку 2 до Конкурсної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» наступні документи: Довідка з інформацією про наявність працівників згідно форми №2 та скановані копії документів (диплом, свідоцтво, витяг з реєстру НБУ тощо) в т.ч. про успішне складання професійних екзаменів, передбачених американською та/або британською екзаменаційними працівниками зазначеними у довідці згідно форми №2, що підтверджують наявність в учасника не менше ніж 3 (трьох) працівників, що працюють на умовах повної зайнятості або з якими укладений трудовий договір, та які безпосередньо залучатимуться до надання з актуарних розрахунків замовникові, з яких: 1) не менше як 2 (двоє) працівників повинні мати Свідоцтво, що визначає їхню кваліфікаційну придатність на заняття відповідною діяльністю на території України, чинне на момент розкриття пропозицій (Свідоцтво про відповідність кваліфікаційним вимогам до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, видані Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг) або витяг з реєстру Національного банку України актуарїів з правом займатися та посвідчувати актуарні розрахунками зі страхування життя; 2) хоча б 1 (один) працівник з переліку повинен мати документи (диплом, свідоцтво тощо) про успішне складання професійних екзаменів, передбачених американською та/або британською екзаменаційними системами відповідно до вимог підпункту 55 Положення про кваліфікаційні вимоги до осіб, які можуть займатись актуарними розрахунками затверджене постановою правління НБУ від 23.05.2022 № 103.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37571689 |
---|---|
Поштова адреса | 04070, Україна, Київ, Київ, вул. Притисько-Микільська, 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ "Інститут Ризику" |
Телефон | +380503003474 |
Ел. пошта | ivanko@risk-institute.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36185185 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03680, м.Київ, ВУЛ. ПРЕДСЛАВИНСЬКА, будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тюпа Олексій |
Телефон | 380503317748 |
Ел. пошта | AT@CONSORIS.COM.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2023-02-13-000864-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 454 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 270.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 17 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 квітня, 14:41 |
Аукціон |
28 лютого, 11:39 Переглянути |
ТОВ «Конотопський авіаремонтний завод «АВІАКОН»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
АТ "Компанія авіаційного та ракетного машинобудування"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
КП "Науково-виробничий комплекс "Іскра"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
ДП "Завод ім. В.О.Малишева"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
ДП "Укроборонсервіс"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
ДП "Науково-виробничий комплекс газотурбобудування "Зоря" - "Машпроект"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
ДП "Спецоборонмаш"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
ТОВ «Львівський авіаційний завод «ЛДАРЗ»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
ТОВ "Київський бронетанковий завод"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
ДП "Антонов"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
ТОВ НВК "ФОТОПРИЛАД"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
ДП "Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро "Прогрес" ім. академіка О. Г. Івченка1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79412000-5, Консультаційні послуги з питань управління фінансами |
За 2022 рік: - аванс у розмірі 40 % ціни послуг за відповідний рік сплачується протягом 10-ти календарних днів від дати підписання Договору та виставлення рахунку; За 2023 рік: - аванс у розмірі 40 % ціни послуг за відповідний рік сплачується протягом 10-ти робочих днів від дати подання листа-замовлення та виставлення Виконавцем рахунку на оплату); За 2024 рік: - аванс у розмірі 40 % ціни послуг за відповідний рік сплачується протягом 10-ти календарних днів від дати подання листа-замовлення та виставлення Виконавцем рахунку на оплату);
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 40.00%
За 2022 рік: - інші 60 % ціни послуг за відповідний рік сплачується Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг та отримання відповідного рахунку Виконавця. За 2023 рік: - інші 60 % ціни послуг за відповідний рік сплачуються Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг та отримання відповідного рахунка Виконавця. За 2024 рік: - інші 60 % ціни послуг за відповідний рік оплачуються Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг та отримання відповідного рахунка Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 60.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | 63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
Ім'я |
Ситник Юлія Миколаївна |
Телефон | 380963390533 |
Ел. пошта | Control@ukroboronprom.com |