На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
26 013 334.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-02-22-013768-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 березня, 12:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 19:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 26 013 334.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 260 133.34 UAH без ПДВ |
---|
силовий трансформатор 110/35/10 кВ, 25 МВА1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.10.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31171000-5, Трансформатори з рідинним діелектриком |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 00213428 |
---|---|
Поштова адреса | 69600, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, 69600, Запорізька обл., місто Запоріжжя, Дніпровський район, ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Надененко Сергій |
Телефон | 380504540260 |
Ел. пошта | Sergey.Nadenenko@ztr.com.ua |
Аванс, що становить не більше 80% від вартості Товару, здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку, після набрання Договором чинності, Якщо сума Авансу становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата Товару здійснюється за умови надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 80.00%
Подальша оплата вартості Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної за умови: прийняття ПОКУПЦЕМ товару на всю суму авансового платежу, надання Постачальником оригіналів товаросупровідних документів, передбаченими умовами Договору; надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку (після підписання ПОКУПЦЕМ видаткової накладної); реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України податкової накладної на суму авансу та на суму різниці між вартістю поставленого обладнання та суми сплаченого авансу (із дотриманням Порядку складання податкових накладних). Оплата послуг з шеф-монтажного супроводу здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 10 (десяти) банківських днів після завершення шеф-монтажу Товару та підписання Сторонами акту наданих послуг (далі – Акт).При цьому остаточну оплату за поставлений Товар, оплату за послуги з шеф-монтажного супроводу Покупець здійснює в порядку, визначеному Договором, та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Слободянюк Ірина Яківна |
Телефон | 380442383237 |
Ел. пошта | SLOBODJANUK.IJ@UA.ENERGY |