На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 250.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2023-02-23-012763-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 березня, 09:00 |
Дата останніх змін | 11 березня, 00:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 14 250.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 71.25 UAH з ПДВ |
---|
Стільці дитячі – 39112000-015 штука Адреса поставки: 36011 , Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2974300628 |
---|---|
Поштова адреса | 04205, Україна, Київська область, Киів, пр Оболонський 22в/51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кутенкова Ольга Олександрівна |
Телефон | +380675265812 |
Ел. пошта | kutmary@ukr.net |
Час публікації: 2023-03-09 18:31:18
Кінцевий строк для усунення: 2023-03-10 18:31:18
Опис
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 1 – ФОП Кутенкова Ольга Олександрівна, код ІПН 2974300628, (надалі – Учасник) та відповідно до пункту 40 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з вищевказаним, НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА» вимагає усунути наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, шляхом розміщення необхідної інформації та документів в електронній системі закупівель у встановлений законом строк. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1.1. Відповідно до пункту 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист або довідку щодо підтвердження або спростування інформації, зазначеної вище, а саме чи Учасник є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Учасником не надано даної довідки. 1.1.2. Відповідно до пункту 1.1. таблиці 1 Додатку № 1 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, скріплену підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, відомості про Замовника (назва організації, код ЄДРПОУ та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. Учасником надано лист без номеру «Про виконання договору про постачання меблів до школи з Вертіївська сільська рада» в якому не зазначено строк дії договору, а предмет закупівлі – меблі для школи (шафа), зазначений в листі та аналогічному договорі №195 від 09.11.2022 не відповідає вимогам замовника. Предметом даної процедури відкритих торгів з особливостями є «ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці дитячі – 39112000-0)». Також Учасником надано довідку №489/9 від 02.02.2021 «Про виконання аналогічного договору шкільні меблі» датовану 2021 роком, в якій не зазначено строк дії договору, а наведений аналогічний договір №79 від 12.08.2020 не відповідає вимогам Замовника, щодо досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років, тобто 2021 – 2022 років. 1.1.3. Відповідно до пункту 3 розділу «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає довідку, складену в довільній формі Учасником (підписану, скріплену печаткою (за наявності), датовану, подану у сканованому форматі), яка містить відомості про Учасника: а) місцезнаходження Учасника, телефон, факс, електронна адреса, банківські реквізити; б) ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для Учасників – юридичних та фізичних осіб-підприємців, а також відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписання документів) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); г) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Учасником не надано даної довідки. 1.1.4. Відповідно до пункту 4 розділу «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає листи-згоди на обробку персональних даних складені в довільній формі Учасником, датовані та подані у сканованому форматі. Учасником надано лист-згоду від 14.06.2022. 1.1.5. Відповідно до пункту 7 розділу «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації Учаснику складі пропозиції необхідно надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо). У випадку відсутності зазначених документів, надати лист-пояснення. Учасником надано сертифікат відповідності № UA.276.199.04-20 в якому зазначено в розділі Продукція – Стільці учнівські, деталі та комплектуючі до них (асортимент згідно додатку, 9 найменувань). Однак додаток до даного сертифікату відповідності не надано. 1.1.6. У листі «Тендерна пропозиція» Учасником у графі «Предмет закупівлі» наведено не точний предмет закупівлі згідно вимог тендерної документації, а також у графі «Номер і дата оприлюднено оголошення» інформація щодо номеру оголошення не вірна. 1.1.7. Відповідно до пункту 2.1. Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати детальний технічний опис товару, що пропонується та документи, що підтверджують якість (відповідність, тощо) згідно Таблиці №1. Учасником не надано детальний технічний опис товару. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.2.1. Пункт 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації. 1.2.2. Пункту 1.1. таблиці 1 Додатку № 1 Тендерної документації. 1.2.3. Пункту 3 розділу «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації. 1.2.4. Пункт 4 розділу «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації. 1.2.5. Пункт 7 розділу «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації. 1.2.6. Додаток № 2 «Тендерна пропозиція» Тендерної документації. 1.2.7. Пункт 2.1. Додатку 3 Тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.3.1. Гарантійний лист або довідку щодо підтвердження або спростування інформації, зазначеної вище, а саме чи Учасник є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). 1.3.2. Довідку в довільній формі, скріплену підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, відомості про Замовника (назва організації, код ЄДРПОУ та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. На підтвердження інформації, вказаній у довідці, надати копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці дитячі – 39112000-0)». 1.3.3. Довідку, складену в довільній формі Учасником (підписану, скріплену печаткою (за наявності), датовану, подану у сканованому форматі), яка містить відомості про Учасника: а) місцезнаходження Учасника, телефон, факс, електронна адреса, банківські реквізити; б) ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для Учасників – юридичних та фізичних осіб-підприємців, а також відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписання документів) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); г) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 1.3.4. Листи-згоди на обробку персональних даних складені в довільній формі Учасником, датовані та подані у сканованому форматі, датовану на момент подачі тендерної пропозиції. 1.3.5. Додаток до сертифікату відповідності № UA.276.199.04-20. 1.3.6. Тендерну пропозицію із зазначенням у графі «Предмет закупівлі» – ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці дитячі – 39112000-0), а також у графі «Номер і дата оприлюднено оголошення» – UA-2023-02-23-012763-a, 23.02.2023. 1.3.7. Детальний технічний опис товару, що пропонується згідно Таблиці №1.
Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02071100 |
Поштова адреса | 36011 , Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24 |
Ім'я |
Сіроштан Ілона Олегівна |
Телефон | 380532608733 |
Ел. пошта | zakupivli@nupp.edu.ua |