На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
476 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Послуги з автотранспортних перевезень для службових поїздок (60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм)
Ідентифікаційний номер | UA-2023-02-23-013847-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 березня, 17:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 476 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 384.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з автотранспортних перевезень для службових поїздок1 послуга Адреса поставки: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60170000-0, Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 23949155 |
---|---|
Поштова адреса | 79006, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок,1,326 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тихоліз Ірина Ярославівна |
Телефон | +380322546259 |
Ел. пошта | ratusha.servis@gmail.com |
Час публікації: 2023-03-03 17:02:39
Кінцевий строк для усунення: 2023-03-04 17:02:39
Опис
1) перелік виявлених невідповідностей – учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору шляхом подання видаткових накладних або актів для підтвердження успішного виконання вказаного у довідці договору 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповдності - пункт 3 Додатку 2 до Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник здійснює шляхом подання довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із наданням відповідної(них) сканкопії(й) вказаного(их) у довідці договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) та видаткових накладних або актів для підтвердження успішного виконання вказаного(их) у довідці договору(ів)
Розрахунки за надані послуги з Виконавцем здійснюються шляхом перерахування Замовником відповідної суми на розрахунковий рахунок Виконавця щомісячно, не пізніше 15 числа наступного місяця за звітним
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент фінансової політики Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34857384 |
Поштова адреса | 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 |
Ім'я |
Вололовцева Наталія |
Телефон | 380322975718 |
Ел. пошта | depfinpol@ukr.net |