На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: вид закупівлі - послуга, категорія Замовника - підприємство, зазначене у п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", місцезнаходження Замовника: пр. Василя Стуса, 10/12, м. Камянське, Дніпропетровська область, 51900, код ЄДРПОУ 40029491, з урахуванням постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022
Ідентифікаційний номер | UA-2023-02-24-006918-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 березня, 13:00 |
Дата останніх змін | 8 березня, 11:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 237 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 378.00 UAH з ПДВ |
---|
бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти5000 літр Адреса поставки: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Камянське, пр. Василя Стуса, 10/12 Строк: до 31.12.2023 13:50 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
. Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції Приватного підприємства «Мікс» (код 25016083) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі бензин А-95, за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (далі — Закупівля) на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-02-24-006918-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до п.п.37,38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності, а саме: 1. Учасником у складі пропозиції НЕ подано довідку/інформацію/лист на вимогу Додатку 1. 2. Учасником у складі пропозиції не подано копії документу на виконання вимог Додатку 3, чинних на момент подання пропозиції. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, такі як: 1. Учасником у складі пропозиції не подано пояснення на вимогу Додатку 1: Учасник під час подання пропозиції не підтвердив відсутність підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а також не надав лист пояснення щодо відсутності технічної можливості у здійснені самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції (дана вимога передбачена Додатком 1 тендерної документації). 2 Учасником у складі пропозиції не подано копії документу на виконання вимог Додатку 3, який чинний на момент подання пропозиції. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі : бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти» учасник для підтвердження якості продукції і гарантійних зобов’язань має надати копію копію Сертифіката на систему управління щодо протидії корупції. Сертифікати мають бути чинними на дату подання пропозиції. документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити в довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України та надати у складі своєї тендерної пропозиції. Отже, учасник не надав ані копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ані довідку про необов’язковість такого документу для юридичної особи Учасника. Звертаємо увагу учасника, що тендерною документацією було передбачено, що Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та "Про електронні довірчі послуги" з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи учасника (пункт 1 розділу3). Але при поданні документів на вимогу Замовника, Учасником подані документи, які підписані УЕП, при перевірці підпису через czo.gov.ua даний ключ не є кваліфікованим електронним підписом. Абзацем 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацем 4 підпункту 1 пункт у 41 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію оскільки вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника Приватного підприємства «Мікс» (код 25016083). 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Уповноважена особа КП КМР “Благоустрій” _________________ Ольга ШЕНГУР
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
. Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції Приватного підприємства «Мікс» (код 25016083) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі бензин А-95, за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (далі — Закупівля) на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-02-24-006918-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до п.п.37,38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності, а саме: 1. Учасником у складі пропозиції НЕ подано довідку/інформацію/лист на вимогу Додатку 1. 2. Учасником у складі пропозиції не подано копії документу на виконання вимог Додатку 3, чинних на момент подання пропозиції. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, такі як: 1. Учасником у складі пропозиції не подано пояснення на вимогу Додатку 1: Учасник під час подання пропозиції не підтвердив відсутність підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а також не надав лист пояснення щодо відсутності технічної можливості у здійснені самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції (дана вимога передбачена Додатком 1 тендерної документації). 2 Учасником у складі пропозиції не подано копії документу на виконання вимог Додатку 3, який чинний на момент подання пропозиції. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі : бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти» учасник для підтвердження якості продукції і гарантійних зобов’язань має надати копію копію Сертифіката на систему управління щодо протидії корупції. Сертифікати мають бути чинними на дату подання пропозиції. документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити в довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України та надати у складі своєї тендерної пропозиції. Отже, учасник не надав ані копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ані довідку про необов’язковість такого документу для юридичної особи Учасника. Звертаємо увагу учасника, що тендерною документацією було передбачено, що Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та "Про електронні довірчі послуги" з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи учасника (пункт 1 розділу3). Але при поданні документів на вимогу Замовника, Учасником подані документи, які підписані УЕП, при перевірці підпису через czo.gov.ua даний ключ не є кваліфікованим електронним підписом. Абзацем 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацем 4 підпункту 1 пункт у 41 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію оскільки вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника Приватного підприємства «Мікс» (код 25016083). 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Уповноважена особа КП КМР “Благоустрій” _________________ Ольга ШЕНГУР
Код ЄДРПОУ | 25016083 |
---|---|
Поштова адреса | 39282, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, село Придніпрянське, вул.Приорільська, будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анатолій Мусієнко |
Телефон | +380676351750 |
Ел. пошта | mix2000@ukr.net |
Час публікації: 2023-03-07 09:35:10
Кінцевий строк для усунення: 2023-03-08 09:35:10
Опис
Порядок денний: 1.Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Мікс» невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю бензин А-95, за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-24-006918-а). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Мікс» невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуваннямОсобливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Мікс» у процедурі закупівлі № UA-2023-02-24-006918-а згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Учасником у складі пропозиції НЕ подано довідку/інформацію/лист на вимогу Додатку 1. 2. Учасником у складі пропозиції не подано копії документу на виконання вимог Додатку 3, чинних на момент подання пропозиції Вимога про усунення невідповідностей (посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1. Вимога в тендерній документації міститься в Додатку 1 до тендерної документації 2. Вимога в тендерній документації міститься в Додатку 3 до тендерної документації та п 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. довідку/інформацію/лист на вимогу Додатку 1. 2. копію документу, який є чинним на момент подання пропозиції на вимогу Додатку 3 та п. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Приватного підприємства «Мікс» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Мікс» невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю бензин А-95, за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-24-006918-а). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Приватного підприємства «Мікс» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа КП КМР “Благоустрій” _________________ Ольга ШЕНГУР
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату протягом 5 (пяти) календарних днів з дня підписання товарної накладної та виставленого рахунку-фактури на товар. Розрахунки за поставлений товар здійснюється за фактом постачання з відстрочкою платежу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП КМР "БЛАГОУСТРІЙ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40029491 |
Поштова адреса | 51900, Україна, Дніпропетровська область, КАМ'ЯНСЬКЕ, ПР.ВАСИЛЯ СТУСА, 10/12 |
Ім'я |
Шенгур Ольга Миколаївна (Budenkova Nataliya Viktorivna) |
Телефон | +380675718255 |
Ел. пошта | blagoustriy_post@ukr.net |