На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2023рік. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі -Особливості) Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття)(Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття"). Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 пункту 44 Особливостей. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-02-002190-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 березня, 09:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 651 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 258.50 UAH з ПДВ |
---|
Нафта і дистиляти (Бензин А-95 )12660 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09132000-3, Бензин |
Нафта і дистиляти (Дизельне паливо )1000 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09134200-9, Дизельне паливо |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39263391 |
---|---|
Поштова адреса | 79024, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Пластова, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Дехтяр |
Телефон | +380672088932 |
Ел. пошта | tdekhtiar@gng.com.ua |
Розрахунки проводяться в національній валюті у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Оплата за Товар проводиться Покупцем протягом 7- ми календарних днів з моменту отримання рахунку на Товар. Продавець відповідно до видаткових накладних здійснює видачу Покупцеві довірчих документів (бланків- дозволів, талонів паперових чи пластикових (скретч-карток) на весь об`єм Товару. Розрахунки за Товар здійснюються в межах відповідних асигнувань Покупця.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05392714 |
Поштова адреса | 21009, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А |
Ім'я |
Лісовська Аліна Миколаївна -уповноважена особа, начальник відділу закупівель |
Телефон | 0432557273 |
Ел. пошта | zakup1@vinocz.in.vn.ua |