На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Термін поставки товару – протягом 1 робочого дня з дня отримання заявки від Замовника дрібними партіями, протягом 2023 року. 2. Товар, що поставляється повинен бути обов’язково того ж найменування, у тій же кількості та відповідати технічним вимогам, які вказано у специфікації. Обов’язково в специфікації та накладних вказувати повну назву, категорію, виробника тощо товару. 3. Товар має бути фасований в пластмасову, поліетиленову або іншу тару (ящики, пакети тощо), на кожній одиниці фасування повинна бути інформація (етикетка, бірка, ярлик) і (або) напис на пакуванні з інформацією, що містить назву та адресу підприємства-виробника, вагу нетто, дату виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, відповідність стандартам, які діють на території України. 4. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. Етикетки на упаковці повинні бути непошкодженими, мати чіткі надписи. 5. Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника. 6. Якщо поставка несвоєчасна або товар не відповідає якості, постачальник сплачує штрафи, передбачені відповідними пунктами Договору. 7. Повернення та заміна товару, якщо товар не відповідає якості. 8. Кожна партія доставленого Товару повинна супроводжуватися сертифікатами якості (відповідності) або декларацією виробника (свідоцтво про якість на продукцію виробника). 9. Доставка товару транспортом Постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника. 10. Місце поставки товарів: Київська обл., Білоцерківський р-н, смт. Володарка, вул. Зарічна, 102В продуктовий склад. 11. Оплата здійснюється після надходження коштів на реєстраційний рахунок постачальника протягом 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-03-003702-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 25 500.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 8 березня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 9 березня, 14:18 |
Назва організації | Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22203815 |
Поштова адреса | 09300, Україна, Київська область, Білоцерківський район, селище міського типу Володарка, вулиця Зарічна будинок 102В |
Ім'я |
Марчук Яна |
Телефон | 380986336127 |
Ел. пошта | yanastmarchuk@gmail.com |