На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 924 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-03-010439-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 3 квітня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 924 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 13 березня, 10:03 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 622.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015-90510000-5 УТИЛІЗАЦІЯ СМІТТЯ ТА ПОВОДЖЕННЯ ЗІ СМІТТЯМ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНОГО ЗБИРАННЯ, ЗБЕРІГАННЯ, ПЕРЕВЕЗЕННЯ ТА УТИЛІЗАЦІЇ ВІДХОДІВ (ПОБУТОВИХ ЛАМП РОЗЖАРЮВАННЯ НА ВИКОНАННЯ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 10 СІЧНЯ 2023 Р. №25)).1 послуга Адреса поставки: 88008, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, пл.Народна, 4 Строк: до 31.12.2023 16:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації/документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: надана ТОВ "Іскра-Транс-Логістик" Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не відповідає формі та змісту приведеному в вимогах Додатку 1 тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації відходів (побутових ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. №25)). Відповідно до п. п.40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовником розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності і інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформацію про кваліфікацію/ посаду зазначених працівників. Враховуючи вище зазначене замовник відхиляє тендерну пропозицію, відповідно до п.41 підпункту 1 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: по тій причині що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації/документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: надана ТОВ "Іскра-Транс-Логістик" Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не відповідає формі та змісту приведеному в вимогах Додатку 1 тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації відходів (побутових ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. №25)). Відповідно до п. п.40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовником розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності і інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформацію про кваліфікацію/ посаду зазначених працівників. Враховуючи вище зазначене замовник відхиляє тендерну пропозицію, відповідно до п.41 підпункту 1 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: по тій причині що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 41034550 |
---|---|
Поштова адреса | 79066, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ВУЛЕЦЬКА, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тарас Костів |
Телефон | 380674710708 |
Ел. пошта | taraskostiv24@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей в інформації/документах, що подані учасником ТОВ "Ековест" по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації відходів (побутових ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. №25)). Частково ТОВ "Ековест" надав інформацію яка була вказана замовником в вимозі про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідності, однак існує ряд невідповідностей які ТОВ "Ековест" не усунув, а саме: 1. Вказана вимога тендерної документації Додатоку 1 пункту 1.1 змістом "На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Якщо орендоване - сканкопії з оригіналів договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії з оригіналів таких договорів. Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг , визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. (зазначається замовником у разі використання норми щодо технологій)" не виконана. 2 Відсутня "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" та вимога пункту 2.2. наступного змісту:" До довідки не додано документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)" у відповідності з вимогами тендерної документації. 3. Вказана вимога тендерної документації Додатоку 1 пункту 3 щодо надання не менше 1 копії договору в повному обсязі, зазначеного в Довідці довільної форми з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору , а саме ТОВ "ЛУГОТЕКС" та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці не виконано. В наданому листі-відгуку від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці, відсутня інформація про № та дату Договору, сума договору та строк надання послуг (початок-закінчення). Відповідно до п. п.40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовником розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, учасник процедури закупівлі в повному обсязі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності і інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вище зазначене, замовник відхиляє тендерну пропозицію, відповідно до п.41 підпункту 1 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» а саме: по тій причині що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей в інформації/документах, що подані учасником ТОВ "Ековест" по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації відходів (побутових ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. №25)). Частково ТОВ "Ековест" надав інформацію яка була вказана замовником в вимозі про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідності, однак існує ряд невідповідностей які ТОВ "Ековест" не усунув, а саме: 1. Вказана вимога тендерної документації Додатоку 1 пункту 1.1 змістом "На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Якщо орендоване - сканкопії з оригіналів договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії з оригіналів таких договорів. Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг , визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. (зазначається замовником у разі використання норми щодо технологій)" не виконана. 2 Відсутня "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" та вимога пункту 2.2. наступного змісту:" До довідки не додано документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)" у відповідності з вимогами тендерної документації. 3. Вказана вимога тендерної документації Додатоку 1 пункту 3 щодо надання не менше 1 копії договору в повному обсязі, зазначеного в Довідці довільної форми з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору , а саме ТОВ "ЛУГОТЕКС" та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці не виконано. В наданому листі-відгуку від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці, відсутня інформація про № та дату Договору, сума договору та строк надання послуг (початок-закінчення). Відповідно до п. п.40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовником розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, учасник процедури закупівлі в повному обсязі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності і інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вище зазначене, замовник відхиляє тендерну пропозицію, відповідно до п.41 підпункту 1 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» а саме: по тій причині що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 37297057 |
---|---|
Поштова адреса | 88005, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Заньковецької, буд. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Митровка Анатолій Юрійович |
Телефон | +380505045223 |
Ел. пошта | zakaua11@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей в інформації/документах, що подані учасником ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації відходів (побутових ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. №25)). Частково ТОВ "Ековест" надав інформацію яка була вказана замовником в вимозі про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідності, однак існує ряд невідповідностей які ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" не усунув, а саме: 1. Вказана вимога тендерної документації Додатоку 1 пункту 1.1 змістом "На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Якщо орендоване - сканкопії з оригіналів договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії з оригіналів таких договорів" виконана не в повному обсязі, а саме: -в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт (далі Довідка) вказано 3 вантажні автомобілі, а надано документи на 2 автомобілі; - задекларована в Довідці площа двох орендований наявних приміщень необхідних для виробничого процесу не відповідає площі в сканкопіях з оригіналів договорів оренди; - не надано документ на підтвердження права власності власного складського приміщення площею 110 кв. метрів для тимчасового зберігання відходів вказаного в Довідці. 2. Вказана вимога тендерної документації Додатоку 1 пункту 3 щодо надання копії документа на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником в Інформаційній довідці про аналогічний договір не виконано, а саме не надано акт прийому-передачі на прийняття відходів або видаткову накладну підписані представниками Сторін відповідно до договору про надання послуг №20042022 УЖ від 21.04.2022 р. Відповідно до п. п.40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовником розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, учасник процедури закупівлі в повному обсязі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності і інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вище зазначене, замовник відхиляє тендерну пропозицію, відповідно до п.41 підпункту 1 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» а саме: по тій причині що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей в інформації/документах, що подані учасником ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації відходів (побутових ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. №25)). Частково ТОВ "Ековест" надав інформацію яка була вказана замовником в вимозі про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідності, однак існує ряд невідповідностей які ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ" не усунув, а саме: 1. Вказана вимога тендерної документації Додатоку 1 пункту 1.1 змістом "На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Якщо орендоване - сканкопії з оригіналів договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії з оригіналів таких договорів" виконана не в повному обсязі, а саме: -в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт (далі Довідка) вказано 3 вантажні автомобілі, а надано документи на 2 автомобілі; - задекларована в Довідці площа двох орендований наявних приміщень необхідних для виробничого процесу не відповідає площі в сканкопіях з оригіналів договорів оренди; - не надано документ на підтвердження права власності власного складського приміщення площею 110 кв. метрів для тимчасового зберігання відходів вказаного в Довідці. 2. Вказана вимога тендерної документації Додатоку 1 пункту 3 щодо надання копії документа на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником в Інформаційній довідці про аналогічний договір не виконано, а саме не надано акт прийому-передачі на прийняття відходів або видаткову накладну підписані представниками Сторін відповідно до договору про надання послуг №20042022 УЖ від 21.04.2022 р. Відповідно до п. п.40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовником розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, учасник процедури закупівлі в повному обсязі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності і інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вище зазначене, замовник відхиляє тендерну пропозицію, відповідно до п.41 підпункту 1 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» а саме: по тій причині що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 38629116 |
---|---|
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Доманинська, 336 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Митровка Анатолій Юрійович |
Телефон | +380505045223 |
Ел. пошта | dlamedka@gmail.com |
. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації/документах, що подані учасником ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації відходів (побутових ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. №25)), а саме: 1. В Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (далі Довідка) значиться штатним працівником Платошин Руслан В'ячеславович (через апостроф), а наказами по ДОЧІРНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" про прийняття на роботу № 93 від № 09.10.2017 року та № 94 від № 10.10.2017 року прийнято на роботу Платошин Руслан Вячеславович (без апострофа). 2. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" не подав Додаток 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі" подання якого вимагалося в тендерній документації. 3. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" не подав Додаток 3 до тендерної документації "Договір про закупівлю " подання якого вимагалося в тендерній документації. 4. В додатку 4 до тендерної документації виявлена невідповідність найменування послуг при заповненні таблиці надання тендерної пропозиції щодо участі у процедурі закупівлі. В пункті 40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) зазначено: "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Отже, відсутність Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі" відповідно до пункту 40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не підлягає виправленню. Пунктом 41 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) передбачено, що "Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону" Враховуючи вище зазначене, замовник відхиляє тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації відходів (побутових ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. №25)), відповідно до п.40 та п.41 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» .
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації/документах, що подані учасником ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації відходів (побутових ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. №25)), а саме: 1. В Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (далі Довідка) значиться штатним працівником Платошин Руслан В'ячеславович (через апостроф), а наказами по ДОЧІРНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" про прийняття на роботу № 93 від № 09.10.2017 року та № 94 від № 10.10.2017 року прийнято на роботу Платошин Руслан Вячеславович (без апострофа). 2. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" не подав Додаток 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі" подання якого вимагалося в тендерній документації. 3. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" не подав Додаток 3 до тендерної документації "Договір про закупівлю " подання якого вимагалося в тендерній документації. 4. В додатку 4 до тендерної документації виявлена невідповідність найменування послуг при заповненні таблиці надання тендерної пропозиції щодо участі у процедурі закупівлі. В пункті 40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) зазначено: "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Отже, відсутність Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі" відповідно до пункту 40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не підлягає виправленню. Пунктом 41 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) передбачено, що "Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону" Враховуючи вище зазначене, замовник відхиляє тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації відходів (побутових ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. №25)), відповідно до п.40 та п.41 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» .
Код ЄДРПОУ | 31804345 |
---|---|
Поштова адреса | 79041, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ОКРУЖНА, будинок 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Ядчишин |
Телефон | +380978984552 |
Ел. пошта | bodnarivkaeko@gmail.com |
4.2. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської ОДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38766364 |
Поштова адреса | 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Народна 4 |
Ім'я |
Шикула Оксана Омелянівна ( ) |
Телефон | +380312613689 |
Ел. пошта | central@ecozakarpat.gov.ua |