На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
807 891.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-03-24-003171-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (сидіння) (Крісло поворотне з підлокотниками пластиковими, оббивковий матеріал - тканина, спинка - сітка). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39110000-6. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 807 891,00 грн (вісімсот сім тисяч вісімсот дев’яносто одна грн 00 коп.). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.04.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»____________________________________ Віктор ХРИСТЕВИЧ
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-24-006314-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 31 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 21 квітня, 15:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 807 891.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 078.91 UAH з ПДВ |
---|
Крісло поворотне350 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33339249 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, проспект Івана Мазепи, 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єфремова Ірина Іванівна |
Телефон | +380984383026 |
Ел. пошта | ief@ua.fm |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32565288 |
---|---|
Поштова адреса | 61020, Україна, Харківська область, Харків, ШОСЕ ГРИГОРІВСЬКЕ, будинок 88 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Маркова Олеся |
Телефон | 380504053009 |
Ел. пошта | markova_oi@nowystyl.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32921248 |
---|---|
Поштова адреса | 17500, Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, , ВУЛИЦЯ ІНДУСТРІАЛЬНА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Саполович |
Телефон | +380463771702 |
Ел. пошта | info1@youngua.com |
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Христевич Віктор Володимирович |
Телефон | 380443097567 |
Ел. пошта | dumaalexx@gmail.com |