На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
73 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-27-011361-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 19 квітня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 73 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 368.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 - 15410000-5 – Сирі олії та тваринні і рослинні жири (смалець)460 кілограм Адреса поставки: 60000, Україна, Чернівецька область, Дністровський р-н, м. Хотин, Кутузова 44 Строк: до 31.12.2023 17:48 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15410000-5, Сирі олії та тваринні і рослинні жири |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник не виправив виявлені замовником невідповідності в документах, та не надав такі документа, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка про виконання аналогічного договору складена за наведеним зразком в додатку №3 до Тендерної документації (на фірмовому бланку); Аналогічним договором в розумінні цієї Тендерної документації є договір на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі за кодом ДК. Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності). Згідно підпункту 1 пункту 1 додатку №3 в ТД. Оригінал (копію) договору (зазначеного у довідці) з усіма додатками. Не менше одного, але при бажанні, Учасник має право розширити перелік виконаних договорів. Оригінали (копії) договорів надаються для всіх договорів, які зазначені в Довідці як аналогічні. Згідно підпункту 1 пункту 1 додатку №3 в ТД. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. В форматі pdf або jpeg. Згідно підпункту 4 пункту 3.2 додатку №3 до ТД та пункту 1 розділу 3 в ТД. Медична довідка водія, щодо придатності до керування автотранспортним засобом, який(і) буде/будуть задіяний(і) протягом строку дії договору. Згідно першого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ВІД 21.01.2022 № 143-22. Акт без виявлених порушень, датований не більше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції). Згідно другого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника, (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ № 446 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень, датований не більше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.). Згідно третього абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт про якість та/або сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації) на товар. Згідно четвертого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копію оригіналу договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючий до 31.12.2023 року. Згідно п’ятого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту. Згідно шостого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки складських приміщень, датоване не більше двомісячної давнини. Згідно сьомого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Учасник має надати скан-копію оригіналу діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). Згідно восьмого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Учасник має надати документ, що підтверджує впровадження системи НАССР на потужності оператора ринку за предметом закупівлі, а саме скан-копію діючого оригіналу сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT). Згідно дев’ятого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Довідка, складена у довільній формі про наявність в учасника працівника (-ів), не менше одного, який (-і) пройшов (-ли) навчання та отримав (ли) сертифікат (-ти) або свідоцтво(ва) з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO 22000:2019 з додаванням сканованого оригіналу документу. Згідно одинадцятого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник не виправив виявлені замовником невідповідності в документах, та не надав такі документа, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка про виконання аналогічного договору складена за наведеним зразком в додатку №3 до Тендерної документації (на фірмовому бланку); Аналогічним договором в розумінні цієї Тендерної документації є договір на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі за кодом ДК. Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності). Згідно підпункту 1 пункту 1 додатку №3 в ТД. Оригінал (копію) договору (зазначеного у довідці) з усіма додатками. Не менше одного, але при бажанні, Учасник має право розширити перелік виконаних договорів. Оригінали (копії) договорів надаються для всіх договорів, які зазначені в Довідці як аналогічні. Згідно підпункту 1 пункту 1 додатку №3 в ТД. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. В форматі pdf або jpeg. Згідно підпункту 4 пункту 3.2 додатку №3 до ТД та пункту 1 розділу 3 в ТД. Медична довідка водія, щодо придатності до керування автотранспортним засобом, який(і) буде/будуть задіяний(і) протягом строку дії договору. Згідно першого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ВІД 21.01.2022 № 143-22. Акт без виявлених порушень, датований не більше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції). Згідно другого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника, (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ № 446 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень, датований не більше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.). Згідно третього абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт про якість та/або сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації) на товар. Згідно четвертого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копію оригіналу договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючий до 31.12.2023 року. Згідно п’ятого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту. Згідно шостого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки складських приміщень, датоване не більше двомісячної давнини. Згідно сьомого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Учасник має надати скан-копію оригіналу діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). Згідно восьмого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Учасник має надати документ, що підтверджує впровадження системи НАССР на потужності оператора ринку за предметом закупівлі, а саме скан-копію діючого оригіналу сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT). Згідно дев’ятого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД. Довідка, складена у довільній формі про наявність в учасника працівника (-ів), не менше одного, який (-і) пройшов (-ли) навчання та отримав (ли) сертифікат (-ти) або свідоцтво(ва) з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO 22000:2019 з додаванням сканованого оригіналу документу. Згідно одинадцятого абзацу пункту 7 додатку №4 до ТД.
Код ЄДРПОУ | 3582508237 |
---|---|
Поштова адреса | 60031, Україна, Чернівецька область, Дністровський р-н, село Чепоноси, вул.28 червня, будинок 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Костинюк |
Телефон | +380971912309 |
Ел. пошта | vkostinuk5@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ОКУ " Хотинський психоневрологічний будинок-інтернат " |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189972 |
Поштова адреса | 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, Кутузова,044 |
Ім'я |
Микитюк Андрій Ігорович |
Телефон | +380976641686 |
Ел. пошта | mikitukrobota@gmail.com |