На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
130 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня №1178.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-29-000527-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 21 квітня, 15:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 130 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 650.00 UAH з ПДВ |
---|
Персональні комп'ютери4 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Ноутбук1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39594603 |
---|---|
Поштова адреса | 11747, Україна, Житомирська область, с. Новозелене, вул. Центральна, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бондаренко Андрій Анатолійович |
Телефон | 380977461060 |
Ел. пошта | antandar2015@gmail.com |
В умовах підтверджених обставин непереборної сили, а саме – воєнного стану, платежі здійснюються Державною казначейською службою відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року №590.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43369291 |
Поштова адреса | 20340, Україна, Черкаська область, Уманський р-н, с. Паланка, вул. Грушевського, буд. 11 |
Ім'я |
Наталія Сарніцька |
Телефон | +380962352319 |
Ел. пошта | buh.potg@ukr.net |