На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою за кодом ДК 021:2015 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації) 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території Замовника та/або дистанційно, та/або у форматі онлайн-навчання. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 400,00 грн. без ПДВ/ 28 080,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.04.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання–приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1% (у разі проведення аукціону). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-29-007847-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 23 400.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 6 квітня, 12:01 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 234.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Результат розгляду тендерної пропозиції: 12.04.2023 року рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Центр реалізації проектів" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій учасників, наданий відповідальним підрозділом-закупником, та протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 12.04.2023 № 143, учасника ТОВ "Центр реалізації проектів" було визначено переможцем процедури закупівлі. За результатами розгляду документів переможця ТОВ "Центр реалізації проектів" і, враховуючи лист щодо перевірки відповідності розрахунків та ціни тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, наданий відповідальним підрозділом-закупником, та протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 19.04.2023 № 156 встановлено, що: - переможцем процедури закупівлі за встановленим строком не було надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівлі, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року (далі – ОСОБЛИВОСТІ), а саме про те, що: - Керівник учасника процедури закупівлі був/не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; - Керівника учасника процедури закупівлі було/не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що є порушенням вимоги частини 1 Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації. Результат розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ "Центр реалізації проектів" по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою за кодом ДК 021:2015 - 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки - відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із частиною 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ: ТОВ "Центр реалізації проектів": - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Керуючись вимогами пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ "Центр реалізації проектів" на підставі того, що: - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Результат розгляду тендерної пропозиції: 12.04.2023 року рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Центр реалізації проектів" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій учасників, наданий відповідальним підрозділом-закупником, та протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 12.04.2023 № 143, учасника ТОВ "Центр реалізації проектів" було визначено переможцем процедури закупівлі. За результатами розгляду документів переможця ТОВ "Центр реалізації проектів" і, враховуючи лист щодо перевірки відповідності розрахунків та ціни тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, наданий відповідальним підрозділом-закупником, та протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 19.04.2023 № 156 встановлено, що: - переможцем процедури закупівлі за встановленим строком не було надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівлі, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року (далі – ОСОБЛИВОСТІ), а саме про те, що: - Керівник учасника процедури закупівлі був/не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; - Керівника учасника процедури закупівлі було/не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що є порушенням вимоги частини 1 Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації. Результат розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ "Центр реалізації проектів" по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою за кодом ДК 021:2015 - 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки - відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із частиною 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ: ТОВ "Центр реалізації проектів": - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Керуючись вимогами пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ "Центр реалізації проектів" на підставі того, що: - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ).
Код ЄДРПОУ | 31358454 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 65026, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Яценко Олександр |
Телефон | 380993708476 |
Ел. пошта | AJAX1950@I.UA |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Результат розгляду тендерної пропозиції: 21.04.2023 замовником було розміщено «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», але учасником процедури закупівлі Національний університет "Одеська морська академія" не було виправлено до 22.04.2023 - 14:02 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника Національний університет "Одеська морська академія" і, враховуючи: - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником; протокол робочої групи з розгляду тендерної пропозиції від 25.04.2023 № 165, встановлено, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Результат розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Національний університет "Одеська морська академія" по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою за кодом ДК 021:2015 - 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із частиною 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ: Національний університет "Одеська морська академія": - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Керуючись вимогами пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Національний університет "Одеська морська академія" на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). У зв’язку із відхиленням пропозиції учасника процедури закупівлі Національний університет "Одеська морська академія" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою за кодом ДК 021:2015 - 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель, відповідно до підпункту 1 пункту 48 ОСОБЛИВОСТЕЙ (відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Результат розгляду тендерної пропозиції: 21.04.2023 замовником було розміщено «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», але учасником процедури закупівлі Національний університет "Одеська морська академія" не було виправлено до 22.04.2023 - 14:02 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника Національний університет "Одеська морська академія" і, враховуючи: - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником; протокол робочої групи з розгляду тендерної пропозиції від 25.04.2023 № 165, встановлено, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Результат розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Національний університет "Одеська морська академія" по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою за кодом ДК 021:2015 - 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із частиною 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ: Національний університет "Одеська морська академія": - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Керуючись вимогами пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Національний університет "Одеська морська академія" на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). У зв’язку із відхиленням пропозиції учасника процедури закупівлі Національний університет "Одеська морська академія" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з професійної підготовки аудиторів внутрішніх перевірок системи управління безпекою за кодом ДК 021:2015 - 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель, відповідно до підпункту 1 пункту 48 ОСОБЛИВОСТЕЙ (відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником).
Код ЄДРПОУ | 01127799 |
---|---|
Поштова адреса | 65029, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дідріхсона, 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Наврозова Юлія Олександрівна |
Телефон | +380487932475 |
Ел. пошта | tender.onma@gmail.com |
за фактично надані Послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання–приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Тинкован Тетяна Вікторівна |
Телефон | 0487381774 |
Ел. пошта | Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |