На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 984 092.10 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (Аукціон не проводиться відповідно до постанови КМУ від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», однак у зв’язку з необхідністю заповнення обов’язкових полів на веб-порталі Уповноваженого органу при формуванні оголошення та відсутності технічної можливості на даний час не заповняти дане поле крок аукціону складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.)
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-30-003255-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 травня, 15:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 10 984 092.10 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 54 920.46 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з організації та проведення інтегрованого біоповедінкового дослідження серед людей, які вживають наркотичні речовини ін’єкційним шляхом у 2023 році1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 17.11.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79311000-7, Послуги у сфері опитувань |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі, а саме: Перелік невідповідностей. 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав наступні документи, які не завірені належним чином відповідно до вимог тендерної документації (п.1 Розділ ІІІ Тендерної документації), а саме: 1.1. «Статут_2020 pdf»; 1.2. «Опис Статут pdf»; 1.3. «Додаток 1.1.5. Думчев_МРН pdf»; 1.4. «Додаток 1.1.4. Думчев_диплом pdf»; 1.5. «Диплом_Філіппович.jpg»; 1.6. «1.1.10.Пикало,МБА_додаток до диплому.jpg»; 1.7. «1.1.9.Пикало_диплом МБА_.pdf»; 1.8. «Протокол про призначення керівника.pdf: (в даному документі не зазначені посада та ініціали уповноваженої особи). 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав наступні документи, що не підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1. «Договір_308_від_070621_Європейський_інститут_політики_гром_здоров_я_послуги_досл_ЗПТ_ГФ pdf»; 2.2. «Договір на закупів ЗПТ2 від 08.02.22.pdf»; 2.3. Рамковий_договір_1_від_070621_Європ_інститут_дослідження_ЗПТ_ГФ.pdf». Відповідно до вимог тендерної документації п.2 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації під аналогічним договором слід вважати договір з проведення біоповедінкового дослідження (або дослідження яке за своєю методологією передбачає поведінковий та біологічний компоненти) серед ключових груп щодо інфікування ВІЛ згідно з класифікацією ВООЗ. Договори, що зазначені в переліку пункту 2 «Перелік невідповідностей» даного протоколу, не можуть трактуватись як аналогічний договір, оскільки за своїм технічним завданням та методологією у наведених договорах відсутній біологічний компонент (тестування учасників швидкими тестами), а реалізація дослідження відбувалась лише за допомогою поведінкового компоненту (опитування учасників). 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Додаток № 4 Ціна тендерної пропозиції.pdf», в якому не вірно зазначена інформація в стовпчику «вартість одиниць (грн., без ПДВ)». Відповідно до таблиці Додатку 4 до тендерної документації передбачалось зазначити дані в стовпчику «Вартість одиниць (грн., без ПДВ)» та стовпчику «Всього (грн., без ПДВ)». Учасник при заповненні даних стовпчиків таблиці зазначив однакові (ідентичні) дані, що арифметично не складається, так як не у всіх рядках таблиці стовпчика «Кількість одиниць» рівна одиниці. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи викладені іншою мовою, ніж українська без супроводження перекладу на українську мову (п.7 Розділу І Тендерної документації), а саме: 4.1. «Додаток 1 (2.3)_L.pdf» 4.2. № FE_EIPHP EXMAT GR110171 (CON-80002456) Am. 2 DRAFT 06.10.22 NCE.pdf»; 4.3. «ExMAT Іnvoice 1.pdf»; 4.4. «ExMAT Іnvoice 2.pdf»; 4.5. «ExMAT Іnvoice 3.pdf»; 4.6. «ExMAT Іnvoice 4.pdf»; 4.7. «ExMAT Іnvoice 5.pdf»; 4.8. «ExMAT Іnvoice 6.pdf»; 4.9. «ExMAT Іnvoice 7.pdf»; 4.10. «ExMAT Іnvoice 8.pdf»; 4.11. «ExMAT Іnvoice 9.pdf»; 4.12. «ExMAT Іnvoice 10.pdf»; 4.13. «ExMAT Іnvoice 11.pdf»; 4.14. «ExMAT Іnvoice 12.pdf»; 4.15. «ExMAT Іnvoice 13.pdf»; 4.16. «ExMAT Іnvoice 14.pdf»; 4.17. «ExMAT Іnvoice 15.pdf»; 4.18. «ExMAT Іnvoice 16.pdf»; 4.19. «ExMAT Іnvoice 17.pdf»; 4.20. «ExMAT Іnvoice 18.pdf»; 4.21. «ExMAT Іnvoice 19.pdf»; 4.22. «ExMAT Іnvoice 20.pdf»; 4.23. «ExMAT Іnvoice 21.pdf»; 4.24. «ExMAT Іnvoice 22.pdf»; 4.25. «ExMAT Іnvoice 23.pdf»; 4.26. «EIPHP_ExMAT agreement.pdf»; 4.27. «CV Iryna Pykalo_Yale.docx»; 4.28. «CV Dumchev.pdf»; 4.29. «Додаток 1.1.5. Думчев_МРН.pdf». Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі, а саме: Перелік невідповідностей. 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав наступні документи, які не завірені належним чином відповідно до вимог тендерної документації (п.1 Розділ ІІІ Тендерної документації), а саме: 1.1. «Статут_2020 pdf»; 1.2. «Опис Статут pdf»; 1.3. «Додаток 1.1.5. Думчев_МРН pdf»; 1.4. «Додаток 1.1.4. Думчев_диплом pdf»; 1.5. «Диплом_Філіппович.jpg»; 1.6. «1.1.10.Пикало,МБА_додаток до диплому.jpg»; 1.7. «1.1.9.Пикало_диплом МБА_.pdf»; 1.8. «Протокол про призначення керівника.pdf: (в даному документі не зазначені посада та ініціали уповноваженої особи). 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав наступні документи, що не підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1. «Договір_308_від_070621_Європейський_інститут_політики_гром_здоров_я_послуги_досл_ЗПТ_ГФ pdf»; 2.2. «Договір на закупів ЗПТ2 від 08.02.22.pdf»; 2.3. Рамковий_договір_1_від_070621_Європ_інститут_дослідження_ЗПТ_ГФ.pdf». Відповідно до вимог тендерної документації п.2 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації під аналогічним договором слід вважати договір з проведення біоповедінкового дослідження (або дослідження яке за своєю методологією передбачає поведінковий та біологічний компоненти) серед ключових груп щодо інфікування ВІЛ згідно з класифікацією ВООЗ. Договори, що зазначені в переліку пункту 2 «Перелік невідповідностей» даного протоколу, не можуть трактуватись як аналогічний договір, оскільки за своїм технічним завданням та методологією у наведених договорах відсутній біологічний компонент (тестування учасників швидкими тестами), а реалізація дослідження відбувалась лише за допомогою поведінкового компоненту (опитування учасників). 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Додаток № 4 Ціна тендерної пропозиції.pdf», в якому не вірно зазначена інформація в стовпчику «вартість одиниць (грн., без ПДВ)». Відповідно до таблиці Додатку 4 до тендерної документації передбачалось зазначити дані в стовпчику «Вартість одиниць (грн., без ПДВ)» та стовпчику «Всього (грн., без ПДВ)». Учасник при заповненні даних стовпчиків таблиці зазначив однакові (ідентичні) дані, що арифметично не складається, так як не у всіх рядках таблиці стовпчика «Кількість одиниць» рівна одиниці. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи викладені іншою мовою, ніж українська без супроводження перекладу на українську мову (п.7 Розділу І Тендерної документації), а саме: 4.1. «Додаток 1 (2.3)_L.pdf» 4.2. № FE_EIPHP EXMAT GR110171 (CON-80002456) Am. 2 DRAFT 06.10.22 NCE.pdf»; 4.3. «ExMAT Іnvoice 1.pdf»; 4.4. «ExMAT Іnvoice 2.pdf»; 4.5. «ExMAT Іnvoice 3.pdf»; 4.6. «ExMAT Іnvoice 4.pdf»; 4.7. «ExMAT Іnvoice 5.pdf»; 4.8. «ExMAT Іnvoice 6.pdf»; 4.9. «ExMAT Іnvoice 7.pdf»; 4.10. «ExMAT Іnvoice 8.pdf»; 4.11. «ExMAT Іnvoice 9.pdf»; 4.12. «ExMAT Іnvoice 10.pdf»; 4.13. «ExMAT Іnvoice 11.pdf»; 4.14. «ExMAT Іnvoice 12.pdf»; 4.15. «ExMAT Іnvoice 13.pdf»; 4.16. «ExMAT Іnvoice 14.pdf»; 4.17. «ExMAT Іnvoice 15.pdf»; 4.18. «ExMAT Іnvoice 16.pdf»; 4.19. «ExMAT Іnvoice 17.pdf»; 4.20. «ExMAT Іnvoice 18.pdf»; 4.21. «ExMAT Іnvoice 19.pdf»; 4.22. «ExMAT Іnvoice 20.pdf»; 4.23. «ExMAT Іnvoice 21.pdf»; 4.24. «ExMAT Іnvoice 22.pdf»; 4.25. «ExMAT Іnvoice 23.pdf»; 4.26. «EIPHP_ExMAT agreement.pdf»; 4.27. «CV Iryna Pykalo_Yale.docx»; 4.28. «CV Dumchev.pdf»; 4.29. «Додаток 1.1.5. Думчев_МРН.pdf». Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 40617314 |
---|---|
Поштова адреса | 04123, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЗАПАДИНСЬКА, будинок 9 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ирина Стрижак |
Телефон | +380673203522 |
Ел. пошта | sanstrizh@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33940036 |
---|---|
Поштова адреса | 01011, Україна, м. Київ, вул. Панаса Мирного, булинок 26, офіс 210 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бондар Тетяна Василівна |
Телефон | 380503812248 |
Ел. пошта | t.bondar@uisr.org.ua |
Оплата в розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості кожного етапу (частини етапу) надання Послуг: Оплата Замовником Послуг за I, II етапи здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг; Оплата Замовником Послуг за етап ІІІ (частина 1, 2) здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг; Оплата Послуг Замовником за етап III (частина 3) здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40524109 |
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
Ім'я |
Іванова Оксана |
Телефон | 380444824615 |
Ел. пошта | ok.ivanova@phc.org.ua |