На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
65 358.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Джерело фінансування - власні надходження. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-31-003744-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 квітня, 11:00 |
Дата останніх змін | 19 квітня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 65 358.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 653.58 UAH з ПДВ |
---|
Стіл робочий з полицями Розмір 1,5/0,7/0,81 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба для зберігання Розмір 0,636/0,32/0,6362 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба для зберігання Розмір 0,6/0,32/ 0,8361 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Полиця асиметрична з потовщеного ЛДСП Розмір 0,45/0,34/0,7362 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Полиця асиметрична Розмір 0,34/0,421 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Полиця асиметрична Розмір 2,757/0,21 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба для мийки з вологостійкою пластиковою стільницею розмір 0,68/0,56/0,861 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба для зберігання Розмір 0,68/0,4/ 0,721 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Пенал Розмір 0,48/0,32/2,11 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа-купе Розмір 1,496/0,6/2,51 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл обідній з поличками Розмір 1,3/0,55/ 0,751 штука Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 Строк: до 30.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
1) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: - Згідно вимог п.2 Додатку 1 учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Учасником не надано накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори; - Згідно вимог п.3 Додатку 1 на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладна або відгук по даному договору). Учасником не надано копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладна або відгук по даному договору); - Згідно вимог п.13 Додатку 1 Учасник процедури закупівлі має надати: довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасником не надано даної довідки. - згідно вимог Додатку 3 «Технічна специфікація», учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника, (експлуатаційної документації, настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або сертифікат ) в якому міститься ця інформація, з наданням документів (завірена учасником копія або скан з оригіналу); Гарантійний лист, що всі транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка, навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки, в тому числі встановлення конструкцій) повинні здійснюватися за рахунок постачальника (Учасника); Гарантійний лист із підтвердженням поставки товару відповідно до технічних характеристик зазначених у Додатку №3 (із зазначенням усіх показників). Учасником не надано даних документів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: - Згідно вимог п.2 Додатку 1 учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Учасником не надано накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори; - Згідно вимог п.3 Додатку 1 на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладна або відгук по даному договору). Учасником не надано копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладна або відгук по даному договору); - Згідно вимог п.13 Додатку 1 Учасник процедури закупівлі має надати: довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасником не надано даної довідки. - згідно вимог Додатку 3 «Технічна специфікація», учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника, (експлуатаційної документації, настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або сертифікат ) в якому міститься ця інформація, з наданням документів (завірена учасником копія або скан з оригіналу); Гарантійний лист, що всі транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка, навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки, в тому числі встановлення конструкцій) повинні здійснюватися за рахунок постачальника (Учасника); Гарантійний лист із підтвердженням поставки товару відповідно до технічних характеристик зазначених у Додатку №3 (із зазначенням усіх показників). Учасником не надано даних документів.
Код ЄДРПОУ | 3417501937 |
---|---|
Поштова адреса | 47722, Україна, Тернопільська область, Тернопільський р-н, село Великі Гаї, ВУЛИЦЯ САДОВА-БІЧНА, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Рудий Антон |
Телефон | 380978697342 |
Ел. пошта | anton.rudyy@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02001280 |
Поштова адреса | 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 |
Ім'я |
Стиранка Юлія Володимирівна |
Телефон | 380352435732 |
Ел. пошта | tokkpnl@tokkpnl.org.ua |