На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
840 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
24 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 24 квітня, 00:02
Опис
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення у Додатку№ 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» у пункті «Вимоги до предмету закупівлі та інші документи, які повинен надати учасник: - товар повинен бути новим і таким, що не був у використанні, не відновленим, не пізніше 2022 року виготовлення, про що учасник надає гарантійний лист в складі тендерної пропозиції». На виконання вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей є необхідність відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, оскільки рік виготовлення «не пізніше 2022 року» є невірним.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-06-007240-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 840 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 400.00 UAH з ПДВ |
---|
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності85 штука Адреса поставки: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Б.-Носенка, 7 Строк: до 31.12.2023 14:27 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 30 (тридцяти) банківських днів, після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі Товару/видаткових накладних на товар). Моментом оплати за поставлений Товар є дата списання коштів з відповідного рахунку Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Послуга" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36979569 |
Поштова адреса | 17500, Україна, Чернігівська область, місто, вул. Білецького - Носенка, 7, м. Прилуки |
Ім'я |
Свириденко Катерина Олександрівна (Puchka Alina ) |
Телефон | +380668441712 |
Ел. пошта | kpposlugakp@ukr.net |