На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
550 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-07-006991-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 травня, 11:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 550 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 750.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 16 000.00 UAH |
Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів. ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено невідповідність пропозиції Учасника технічній специфікації тендерної документіції. А саме: вартість запасних частин та матеріалів не відповідає умовам Замовника. Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ" на підставі абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено невідповідність пропозиції Учасника технічній специфікації тендерної документіції. А саме: вартість запасних частин та матеріалів не відповідає умовам Замовника. Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ" на підставі абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 37787336 |
---|---|
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, 18000, Черкаська обл., місто Черкаси, Соснівський район, ВУЛИЦЯ СУМГАЇТСЬКА, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шиян Олена |
Телефон | 380732698385 |
Ел. пошта | ELENA.SHIYAN@BOGDANAUTO.COM.UA |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
В результаті розгляду та аналізу вказаних документів Замовником встановлено, що Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: Пунктом 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку №2 тендерної документації передбачено наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження даної інформації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка повинна містити наявність обов’язкового обладнання необхідного для надання послуг за предметом закупівлі. Підпунктом 4 пункту 1.1 Розділу 1 Додатку №2 тендерної документації, встановлено умову щодо наявності у Учасника не менше 3-х власних підйомників. У складі тендерної пропозиції Учасника надана уточнена інформація «Про обладнання, матеріально-технічну базу та технології» №3.5. від 22.04.2023 в якій зазначено, що підприємство має в користуванні обладнання, інструменти, матеріально-технічну базу та технології на підставі договору оренди обладнання №2020-02/2 від 01.09.2022р з Додатком №2 та Актом приймання-передачі до даного договору. Підставами набуття права власності є передбачені законом юридичні факти, за наявності яких особа набуває майно, стає його власником (купівля-продаж, поставка, дарування, міна та інші договори щодо передачі майна у власність, спадкування тощо). Згідно із статтею 334 Цивільного кодексу України право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передачі речі, якщо інше не передбачено законом або договором. Враховуючи вищезазначене, Учасник, для підтвердження наявності у нього не менше 3-х власних підйомників, у складі тендерної пропозиції повинен був надати договір купівлі-продажу або інший документ, який би підтверджував право власності вказаного Учасника на три підйомника, а також містив інформацію про спосіб набуття права власності на вказане майно та факт передачі Учаснику вказаного майна (акт прийому-передачі товару тощо). Таким чином, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження наявності не менше 3-х власних підйомників. За результатами розгляду наявних у складі тендерної пропозиції Учасника документів та документів, що надано в підтвердження виявлених Замовником недоліків у відповідності до норм ч. 9 ст. 26 та ч.16 ст. 29 Закону і п. 40 Особливостей, встановлено факт не підтвердження Учасником інформації, що міститься в «Інформації про обладнання, матеріально-технічну базу та технології» (необхідні для надання послуг за предметом закупівлі) №3.5. від 22.04.2023 року (далі – Інформація), що свідчить про невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленому Замовником згідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НЬЮТОН АВТО МІСТО" на підставі абз. 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та абз. 4 пп. 1 п. 41 Особливостей, як таку що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду та аналізу вказаних документів Замовником встановлено, що Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: Пунктом 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку №2 тендерної документації передбачено наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження даної інформації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка повинна містити наявність обов’язкового обладнання необхідного для надання послуг за предметом закупівлі. Підпунктом 4 пункту 1.1 Розділу 1 Додатку №2 тендерної документації, встановлено умову щодо наявності у Учасника не менше 3-х власних підйомників. У складі тендерної пропозиції Учасника надана уточнена інформація «Про обладнання, матеріально-технічну базу та технології» №3.5. від 22.04.2023 в якій зазначено, що підприємство має в користуванні обладнання, інструменти, матеріально-технічну базу та технології на підставі договору оренди обладнання №2020-02/2 від 01.09.2022р з Додатком №2 та Актом приймання-передачі до даного договору. Підставами набуття права власності є передбачені законом юридичні факти, за наявності яких особа набуває майно, стає його власником (купівля-продаж, поставка, дарування, міна та інші договори щодо передачі майна у власність, спадкування тощо). Згідно із статтею 334 Цивільного кодексу України право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передачі речі, якщо інше не передбачено законом або договором. Враховуючи вищезазначене, Учасник, для підтвердження наявності у нього не менше 3-х власних підйомників, у складі тендерної пропозиції повинен був надати договір купівлі-продажу або інший документ, який би підтверджував право власності вказаного Учасника на три підйомника, а також містив інформацію про спосіб набуття права власності на вказане майно та факт передачі Учаснику вказаного майна (акт прийому-передачі товару тощо). Таким чином, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження наявності не менше 3-х власних підйомників. За результатами розгляду наявних у складі тендерної пропозиції Учасника документів та документів, що надано в підтвердження виявлених Замовником недоліків у відповідності до норм ч. 9 ст. 26 та ч.16 ст. 29 Закону і п. 40 Особливостей, встановлено факт не підтвердження Учасником інформації, що міститься в «Інформації про обладнання, матеріально-технічну базу та технології» (необхідні для надання послуг за предметом закупівлі) №3.5. від 22.04.2023 року (далі – Інформація), що свідчить про невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленому Замовником згідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НЬЮТОН АВТО МІСТО" на підставі абз. 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та абз. 4 пп. 1 п. 41 Особливостей, як таку що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 43715039 |
---|---|
Поштова адреса | 18008, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентин Мусієнко |
Телефон | +380674734751 |
Ел. пошта | musienko@newton.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37852902 |
---|---|
Поштова адреса | 18007, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гагаріна, буд. 73 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Горбівненко |
Телефон | +380976471247 |
Ел. пошта | avtomasterok@ukr.net |
Оплата за цим Договором проводиться після надання послуг на основі дефектних актів та рахунків, після підписання актів наданих послуг. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за наявності фінансування з поточного рахунку Замовника протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати підписання актів наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05422303 |
Поштова адреса | 18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Ім'я |
Бойко Тетяна |
Телефон | 380472714538 |
Ел. пошта | boiko.tf@ukravtodor.gov.ua |