На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 776.18 UAH
Замовник
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Інформація про технічні, якісні ті інші характеристки предмета закупівлі зазначена у додатку 3 до тендерної документації. 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-12-000427-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 7 травня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 10 776.18 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 107.76 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з заправки та відновлення картриджів (м. Харків)43 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця «Фізична особа-підприємець «Волосков Олег Володимирович», ІПН 3015410256, яка визначена найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення закупівлі: «Послуги з заправки та відновлення картриджів (м. Харків)» (Код ДК 021:2015- 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі –Закупівля) з наступних підстав: відсутній Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця «Фізична особа-підприємець «Волосков Олег Володимирович», ІПН 3015410256, яка визначена найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення закупівлі: «Послуги з заправки та відновлення картриджів (м. Харків)» (Код ДК 021:2015- 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі –Закупівля) з наступних підстав: відсутній Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель.
Код ЄДРПОУ | 3015410256 |
---|---|
Поштова адреса | 71304, Україна, Запорізька область, Кам'янка-Дніпровська, Україна, 71304, Запорізька обл., Кам'янсько-Дніпровський р-н, місто Кам'янка-Дніпровська, ВУЛИЦЯ ЙОЖИКОВА, будинок 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Волосков |
Телефон | 380669797390 |
Ел. пошта | o_voloskov@ukr.net |
Розрахунки по Договору здійснюються у безготівковій формі (банківськими переказами) в національній валюті України. У разі, якщо ВИКОНАВЕЦЬ є платником ПДВ, ЗАМОВНИК здійснює оплату наданих Послуг за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт здачі-приймання наданих Послуг, рахунок-фактура, документів щодо якості тощо), що підтверджують отримання Послуг, з відтермінуванням платежу 10 (десять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлені чинним законодавством строки. Якщо ВИКОНАВЕЦЬ не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову/і накладну/і, незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової/их накладної/их з помилками, строк оплати за отримані ЗАМОВНИКОМ Послуги починає свій перебіг з дня реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их на попередню оплату. В такому випадку, ЗАМОВНИК має право притримати оплату/и ВИКОНАВЦЮ до дати фактичної реєстрації податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их. При цьому, ЗАМОВНИК не несе відповідальність за порушення строків здійснення оплати. Контрагентам, які не є платниками ПДВ ЗАМОВНИК здійснює оплату за надані Послуги з відтермінуванням платежу 10 (десять) банківських днів від дати отримання Послуг за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт здачі-приймання наданих Послуг, рахунок-фактура документів щодо якості тощо). Датою оплати ЗАМОВНИКОМ наданих за цим Договором Послуг є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку ЗАМОВНИКА.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41303988 |
Поштова адреса | 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13 |
Ім'я |
ГОНЧАРУК Олександр |
Телефон | 380633008049 |
Ел. пошта | honcharuk.o.m@uz.gov.ua |