На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
567 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-17-002639-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 травня, 09:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 567 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 670.00 UAH з ПДВ |
---|
Планшет типу Samsung Galaxy Tab S7 FE 6/128 GB або еквівалент21 штука Адреса поставки: 69105, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 206 Строк: до 10.05.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено - Документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу. Учасник у складі своєї пропозиції надав документи завірені не належним чином - Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до Тендерної документації у таблиці зазначено - У зв'язку з великою кількістю контрафактної продукції учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника планшету або його офіційного дистриб'ютора на території України. Учасник у складі своєї пропозиції не надав авторизаційний лист від виробника планшету або його офіційного дистриб'ютора на території України. - Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до Тендерної документації зазначено - Якщо учасник пропонує «еквівалент» Товару, то він повинен надати порівняльну таблицю, де вказати конкретну назву і фактичні характеристики/параметри (торгову марку/тип/модель/артикул/виробник запропонованого еквіваленту) та обґрунтування того, що запропонований товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або є кращим. Учасник у складі своєї пропозиції не надав обґрунтування того, що запропонований товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або є кращим. - Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до Тендерної документації зазначено - Постачальник гарантує, що Товар визначений Додатком №2 ввезений на митну територію України до введення воєнного стану Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року, належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не підпадає під дію Закону України «Про санкції» та відповідно до нього не застосовуються обмежувальні заходи, що визначаються рішенням Ради Національної Безпеки України (у складі пропозиції надається гарантійний лист). Учасник не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, про те, що Товар визначений Додатком №2 ввезений на митну територію України до введення воєнного стану Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року, належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не підпадає під дію Закону України «Про санкції» та відповідно до нього не застосовуються обмежувальні заходи, що визначаються рішенням Ради Національної Безпеки України. - Пунктом 40 Особливостей зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». На виконання п. 40 Особливостей, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель 29-04-23 о 18:06. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-04-23, 18:06. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено - Документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу. Учасник у складі своєї пропозиції надав документи завірені не належним чином - Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до Тендерної документації у таблиці зазначено - У зв'язку з великою кількістю контрафактної продукції учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника планшету або його офіційного дистриб'ютора на території України. Учасник у складі своєї пропозиції не надав авторизаційний лист від виробника планшету або його офіційного дистриб'ютора на території України. - Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до Тендерної документації зазначено - Якщо учасник пропонує «еквівалент» Товару, то він повинен надати порівняльну таблицю, де вказати конкретну назву і фактичні характеристики/параметри (торгову марку/тип/модель/артикул/виробник запропонованого еквіваленту) та обґрунтування того, що запропонований товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або є кращим. Учасник у складі своєї пропозиції не надав обґрунтування того, що запропонований товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або є кращим. - Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до Тендерної документації зазначено - Постачальник гарантує, що Товар визначений Додатком №2 ввезений на митну територію України до введення воєнного стану Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року, належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не підпадає під дію Закону України «Про санкції» та відповідно до нього не застосовуються обмежувальні заходи, що визначаються рішенням Ради Національної Безпеки України (у складі пропозиції надається гарантійний лист). Учасник не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, про те, що Товар визначений Додатком №2 ввезений на митну територію України до введення воєнного стану Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року, належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не підпадає під дію Закону України «Про санкції» та відповідно до нього не застосовуються обмежувальні заходи, що визначаються рішенням Ради Національної Безпеки України. - Пунктом 40 Особливостей зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». На виконання п. 40 Особливостей, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель 29-04-23 о 18:06. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-04-23, 18:06. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 40750285 |
---|---|
Поштова адреса | 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Ігорович Антропов |
Телефон | +380503418339 |
Ел. пошта | aia@vsesvit.pro |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3165818547 |
---|---|
Поштова адреса | 69017, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Наукового містечка, будинок 2, кімната 110 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Макєєва |
Телефон | +380668531516 |
Ел. пошта | om850780@gmail.com |
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в національній валюті України на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки після підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 120 календарних днів з дати отримання ПОКУПЦЕМ бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності перед ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Запорізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02140892 |
Поштова адреса | 69105, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 206 |
Ім'я |
Скоріна Анастасія |
Телефон | 380612240160 |
Ел. пошта | anastasiia.skorina@zp.gov.ua |