На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Прокат вантажних транспортних засобів із водієм за кодом ДК 021:2015 - 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: територія ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) або за заявками Замовника. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 724 115,40 грн. без ПДВ / 868 938,48 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.04.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 % (у разі проведення аукціону). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-18-009073-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 25 травня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 724 115.40 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 620.58 UAH без ПДВ |
---|
Прокат вантажних транспортних засобів із водієм1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60180000-3, Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" і, враховуючи службовий лист начальника автогосподарства від 09.05.2023 №51/27-04-01-35/Вх/27, виявлено порушення вимог замовника та невідповідності в документах на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" кваліфікаційним критеріям, іншим вимогам, встановленим в тендерній документації (далі – ТД), та відсутності підстав, визначених пунктом 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, а саме: 1. Щодо підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2023 року №123, у якій не заповнено графу Примітки в частині залучених транспортних засобів, а саме інформацію щодо найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір про залучення транспортних засобів, а також строк (термін) дії такого договору, та не зазначено короткі технічні характеристики запропонованих транспортних засобів, крім автомобіля Ford Cargo з державним номером АЕ2376ТА. Також учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг механізмами від 03.02.2023 року №01/03022023 та договір найму (оренди) транспортних засобів від 18.02.2020 року б/н, які були завантажені в електронну систему закупівель неналежної якості та з низьким рівнем чіткості, що не дає можливості коректно їх прочитати, крім того не було надано оригінал або завірену учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" копію договору на автомобіль ГАЗ з державним номером ВЕ9178ВТ. Крім вищеперерахованого, учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг з перевезення вантажу від 25.04.2023 року №25/04/2023, в якому міститься інформація про наявність додатків, але зазначені додатки не були надані. 2. Щодо підпункту 1.1.2 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції не було надано оригінал(и) або завірену(і) учасником процедури закупівлі копію(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного запропонованого для надання послуг, що є предметом закупівлі, транспортного засобу, оформленого(их)/ складеного(их) відповідно до вимог чинного законодавства та дійсного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 3. Щодо підпункту 1.2.2 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2023 року №124 (далі – ДОВІДКА), у якій: 1) не заповнено графу «№ з/п»; 2) у графі «П.І.Б.» зазначено «Простяков Адрій Сергійович» та «Федоровский Олександр Васильович», тоді як надано водійські посвідчення на «Простяков Андрій Сергійович» та «Федоровський Олександр Васильович» відповідно; 3) інформація, зазначена у графі «Категорія транспортних засобів, на керування якими видано посвідчення водія», не відповідає категоріям, зазначеним у водійських посвідченнях Черняка О.Л., Федоровського О.В., Зимній О.Г., Тузова О.М. та не підтверджена у водійських посвідченнях Простякова А.С. та Причиненка Г.В. 4. Щодо підпункту 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії, у яких: 1) водійське посвідчення Причиненка Г.В. відсутнє, Простякова А.С. та Тузова О.М. неналежної якості, що унеможливлює коректно прочитати документ, Трандафилова Г.М. заповнено російською мовою, враховуючи назву міста «Николаев»; 2) скан-копія лицевої сторони посвідчення Тузова О.М. не відподає зворотній (серія та номер не співпадають). Також було надано водійське посвідчення Романенка В.М., але не зазначено інформацію про даного водія у ДОВІДЦІ. Учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" не було надано діючих на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документів (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії), виданих кожному з перелічених в ДОВІДЦІ водіїв, а саме: довідку про проходження обов`язкового медичного огляду водіями та поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або договір страхування або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. 5. Щодо частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції не було самостійно задекларовано відсутність підстав, визначених підпунктом 6 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, шляхом заповнення окремого електронного поля в електронній системі закупівель. 6. Щодо пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано довідку від 12.05.2021 року №12 про відкриті рахунки в АТ «УКРСИББАНК». 7. Щодо частини 5 Розділу I Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг механізмами від 03.02.2023 року №01/03022023, із якого вбачається, що до надання послуг учасник процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" планує залучати ТОВ «НУМПА» як субпідрядника/співвиконавця з місцем надання послуг відповідно до пункту 3.2 даного договору: Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Громадянська, що суперечить Додатку 5 Технічні вимоги та Додатку 6 Проект договору до ТД, в яких зазначено місце надання послуг: територія ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) або за заявками Замовника (Адміністрації). При цьому відомості про даного субпідрядника/співвиконавця не були зазначені в «Інформації щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2023 року №122. При цьому, замовником 15.05.2023 було розміщено «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» (текст повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було затверджено протоколом прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 15.05.2023 №207, з урахуванням протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 15.05.2023 №200), але учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" не було виправлено до 16.05.2023 - 15:49 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" по відкритим торгам на закупівлю: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм за кодом ДК 021:2015 - 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, із урахуванням Аналізу розгляду тендерних пропозицій, наданого відповідальним підрозділом-закупником, протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 19.05.2023 №209 - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із пунктом 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ: ТОВ ТК "ЛОГІТЕК": - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Керуючись вимогами пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ТК "ЛОГІТЕК". У зв’язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з ОСОБЛИВОСТЯМИ, відкриті торги на предмет закупівлі: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм за кодом ДК 021:2015 - 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, автоматично відміняються електронною системою закупівель, відповідно до підпункту 1 пункту 48 ОСОБЛИВОСТЕЙ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" і, враховуючи службовий лист начальника автогосподарства від 09.05.2023 №51/27-04-01-35/Вх/27, виявлено порушення вимог замовника та невідповідності в документах на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" кваліфікаційним критеріям, іншим вимогам, встановленим в тендерній документації (далі – ТД), та відсутності підстав, визначених пунктом 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, а саме: 1. Щодо підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2023 року №123, у якій не заповнено графу Примітки в частині залучених транспортних засобів, а саме інформацію щодо найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір про залучення транспортних засобів, а також строк (термін) дії такого договору, та не зазначено короткі технічні характеристики запропонованих транспортних засобів, крім автомобіля Ford Cargo з державним номером АЕ2376ТА. Також учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг механізмами від 03.02.2023 року №01/03022023 та договір найму (оренди) транспортних засобів від 18.02.2020 року б/н, які були завантажені в електронну систему закупівель неналежної якості та з низьким рівнем чіткості, що не дає можливості коректно їх прочитати, крім того не було надано оригінал або завірену учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" копію договору на автомобіль ГАЗ з державним номером ВЕ9178ВТ. Крім вищеперерахованого, учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг з перевезення вантажу від 25.04.2023 року №25/04/2023, в якому міститься інформація про наявність додатків, але зазначені додатки не були надані. 2. Щодо підпункту 1.1.2 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції не було надано оригінал(и) або завірену(і) учасником процедури закупівлі копію(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного запропонованого для надання послуг, що є предметом закупівлі, транспортного засобу, оформленого(их)/ складеного(их) відповідно до вимог чинного законодавства та дійсного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 3. Щодо підпункту 1.2.2 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2023 року №124 (далі – ДОВІДКА), у якій: 1) не заповнено графу «№ з/п»; 2) у графі «П.І.Б.» зазначено «Простяков Адрій Сергійович» та «Федоровский Олександр Васильович», тоді як надано водійські посвідчення на «Простяков Андрій Сергійович» та «Федоровський Олександр Васильович» відповідно; 3) інформація, зазначена у графі «Категорія транспортних засобів, на керування якими видано посвідчення водія», не відповідає категоріям, зазначеним у водійських посвідченнях Черняка О.Л., Федоровського О.В., Зимній О.Г., Тузова О.М. та не підтверджена у водійських посвідченнях Простякова А.С. та Причиненка Г.В. 4. Щодо підпункту 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії, у яких: 1) водійське посвідчення Причиненка Г.В. відсутнє, Простякова А.С. та Тузова О.М. неналежної якості, що унеможливлює коректно прочитати документ, Трандафилова Г.М. заповнено російською мовою, враховуючи назву міста «Николаев»; 2) скан-копія лицевої сторони посвідчення Тузова О.М. не відподає зворотній (серія та номер не співпадають). Також було надано водійське посвідчення Романенка В.М., але не зазначено інформацію про даного водія у ДОВІДЦІ. Учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" не було надано діючих на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документів (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії), виданих кожному з перелічених в ДОВІДЦІ водіїв, а саме: довідку про проходження обов`язкового медичного огляду водіями та поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або договір страхування або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. 5. Щодо частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції не було самостійно задекларовано відсутність підстав, визначених підпунктом 6 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, шляхом заповнення окремого електронного поля в електронній системі закупівель. 6. Щодо пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано довідку від 12.05.2021 року №12 про відкриті рахунки в АТ «УКРСИББАНК». 7. Щодо частини 5 Розділу I Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг механізмами від 03.02.2023 року №01/03022023, із якого вбачається, що до надання послуг учасник процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" планує залучати ТОВ «НУМПА» як субпідрядника/співвиконавця з місцем надання послуг відповідно до пункту 3.2 даного договору: Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Громадянська, що суперечить Додатку 5 Технічні вимоги та Додатку 6 Проект договору до ТД, в яких зазначено місце надання послуг: територія ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) або за заявками Замовника (Адміністрації). При цьому відомості про даного субпідрядника/співвиконавця не були зазначені в «Інформації щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2023 року №122. При цьому, замовником 15.05.2023 було розміщено «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» (текст повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було затверджено протоколом прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 15.05.2023 №207, з урахуванням протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 15.05.2023 №200), але учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" не було виправлено до 16.05.2023 - 15:49 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" по відкритим торгам на закупівлю: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм за кодом ДК 021:2015 - 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, із урахуванням Аналізу розгляду тендерних пропозицій, наданого відповідальним підрозділом-закупником, протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 19.05.2023 №209 - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із пунктом 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ: ТОВ ТК "ЛОГІТЕК": - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Керуючись вимогами пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ТК "ЛОГІТЕК". У зв’язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з ОСОБЛИВОСТЯМИ, відкриті торги на предмет закупівлі: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм за кодом ДК 021:2015 - 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, автоматично відміняються електронною системою закупівель, відповідно до підпункту 1 пункту 48 ОСОБЛИВОСТЕЙ.
Код ЄДРПОУ | 39881453 |
---|---|
Поштова адреса | 54000, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вулиця Самойловича 8а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Антипов Микола Юрійович |
Телефон | +380674904970 |
Ел. пошта | tclogitech@gmail.com |
Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Верстак Тетяна Віталіївна |
Телефон | 380487381864 |
Ел. пошта | Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua |