На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9680.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Клейка стрічка канцелярська 48мм х 90м, 45 мкм, прозора в кількості 121шт. (ширина:48; довжина:90; колір:прозорий; товщина:38; тип клейкої стрічки: одностороння. Розрахунок за товар Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати фактичного отримання Товару від Постачальника та підписаної відповідної товарно-транспортної накладної. Ціна Товару включає його вартість, витрати по його транспортуванню до місця поставки, зберігання на складі Постачальника, оформлення всієї необхідної для поставки Товару документації. Термін дії договору- до 31.05.2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань. Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, крім випадків, передбачених п.19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022р №1178 (зі змінами).
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 25 квітня, 14:06
Опис
Уповноваженою особою було розглянуто необхідність відміни запиту ціни пропозицій постачальників по вищезазначеному предмету закупівлі з наступних причин: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. З огляду на вищевикладене та керуючись п.65 Постанови КМУ від 14.09.2020 р. №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» зі змінами (далі-Порядок) Замовник відміняє замовлення в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-19-005529-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 9 680.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 14:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 квітня, 14:07 |
Клейкі стрічки канцелярські 45ммx100м, 30мкм, прозорі121 штука Адреса поставки: 18036, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Гетьмана Сагайдачного, 12 Строк: до 31.05.2023 13:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.11, Пшениця тверда |
Назва організації | Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03357168 |
Поштова адреса | 18036, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12 |
Ім'я |
Поліщук Альона Ігорівна ( ) |
Телефон | +380472635830 |
Ел. пошта | polishhuk.alena4@ukr.net |