На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
317 369.50 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-25-000176-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 травня, 17:00 |
Дата останніх змін | 22 травня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 317 369.50 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 173.70 UAH без ПДВ |
---|
Відро оцинковане835 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39224330-0, Відра |
Віник сорговий5000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39224000-8, Мітли, щітки та інше господарське приладдя |
Мітла поліпропіленова500 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39224000-8, Мітли, щітки та інше господарське приладдя |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 36726115 |
---|---|
Поштова адреса | 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, буд. 28, оф. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бєлан Роман Борисович |
Телефон | +380676805256 |
Ел. пошта | royalkarddnepr@gmail.com |
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 25 (двадцять п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для резидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 25 (двадцять п’ятий) робочий день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 25 (двадцять п’ятий) робочий день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, місто Київ,, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 6 |
Ім'я |
Олексій Загоруйко |
Телефон | +380443096908 |
Ел. пошта | oleksiizagoruyko@sw.uz.gov.ua |