На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 038 206.05 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-26-004189-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 травня, 17:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 15:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 038 206.05 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 382.06 UAH без ПДВ |
---|
Діод ДЛ 123-320 (або еквівалент)254 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31712340-5, Діоди |
Діод ДЛ 153-1250-24 (або еквівалент)65 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31712340-5, Діоди |
Діод ДЛ 161-200 лавинний (або еквівалент)750 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31712340-5, Діоди |
Діод ДЛ 171-320 (або еквівалент)55 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31712340-5, Діоди |
Діод Д112-10Х-10 (або еквівалент)42 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31712340-5, Діоди |
Діод ДЛ 153-1250-32 (або еквівалент)84 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31712340-5, Діоди |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42438057 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, Київ, вул. Соловцова Миколи, будинок 2, офіс 38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Яблоновський Олександр Серафимович |
Телефон | +380444515251 |
Ел. пошта | tenders@asenergi.com |
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 25 (двадцять п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для резидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 25 (двадцять п’ятий) робочий день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 25 (двадцять п’ятий) робочий день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, місто Київ,, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 6 |
Ім'я |
Антоніна Лукасевич |
Телефон | +380443096906 |
Ел. пошта | antonina_lukasevich@sw.uz.gov.ua |