На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
65 637.91 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Електронний аукціон не проводиться. Відповідно до змін ухвалених КМУ від 30.12.2022 у Постанову КМУ № 1178 від 12.10.2022, які покликані забезпечити рівні права всіх учасників закупівель під час регулярних і тривалих відключень електроенергії, з 03.01.2023р. тимчасово відключено модуль аукціону у відкритих торгах з особливостями. Інформація щодо кроку ціни та дати проведення аукціону може тимчасово відображатись через особливості функціонування електронної системи закупівель, на яку не може вплинути замовник.
Скасовано
13 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 13 травня, 00:01
Опис
1. Відмінити процедуру закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально – транспортувальне обладнання» (Запчастини до кранів та перевантажувачів (електрика для спредерів)) на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей (замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень).
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-27-001715-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 травня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 65 637.91 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 656.38 UAH без ПДВ |
---|
Роз'єм Weidmuller HDC HE 24 FS3 штука Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Транспортна Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42419000-6, Частини підіймально-транспортувального обладнання |
Блок контактів 37контактів /27A 380V 310.703.150.037 ODU2 штука Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Транспортна Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42419000-6, Частини підіймально-транспортувального обладнання |
Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), в порядку та строки визначені податковим законодавством, та на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника (Застосовується для платників ПДВ). Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН та на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника (Застосовується для неплатників ПДВ)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125672 |
Поштова адреса | 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Ім'я |
Башлик Лідія Леонідівна |
Телефон | 0487389375 |
Ел. пошта | L.BASHLYIK@IMTP.UA |