На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1. Сертифікати якості надаються переможцем закупівлі в процесі укладення договору та при поставці на кожну партію товару; 2. Термін придатності товару на момент поставки повинен складати не менше 80 % від загального терміну придатності. Постачання товару з меншим терміном придатності здійснюється за погодженням Сторін; 3. Постачання товарів, що є предметом закупівлі здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника за адресою Замовника на протязі 2 робочіх днів з дня отримання заявки; 4. Товар повинен відповідати діючим державним стандартам України, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості даного виду товару; 5. Товар повинен бути упакований Учасником відповідно до вимог нормативних документів таким чином, щоб виключити пошкодження чи знищення Товару; товар має бути в упаковці підприємства-виробника, яка не повинна бути деформована або пошкодженою; 6. Маркування на упаковці повинно відповідати вимогам нормативних документів, в тому числі повинно бути зазначено: назва товару, форма випуску, дата випуску, термін придатності, виробник тощо; 7. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 28 квітня, 13:24
Опис
Внесення змін в кількість товару
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-27-007050-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 3 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 травня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 28 квітня, 13:24 |
Тест для виявлення антигену збудника ротавірусної інфекції, №2530 пачка Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вулиця Шевченка, 63 Строк: до 31.05.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.19.10-00.02, Сiно, люцерна, конюшина, еспарцет, кормова капуста, люпин, вика й подібні кормовi культури |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01987402 |
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Шевченка, буд. 63 |
Ім'я |
Оксана Канаєва |
Телефон | +380999463062 |
Ел. пошта | gorodbolnica1@gmail.com |