На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
372 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Поставка Товару здійснюється однією партією. Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15-ти календарних днів з дати поставки Товару належної якості на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється по факту надання чи протягом 14-ти календарних днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 1 травня, 15:06
Опис
до Замовника (КНП «ЦПМСД №3 м. Вінниці») був телефонний дзвінок 28.04.2023 р. з ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОЗОРРО", з поясненням про технічний збій даної закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-27-009162-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 372 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 травня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 1 травня, 15:12 |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий2000 стопа паперу Адреса поставки: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96 Строк: до 31.12.2023 15:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.11, Пшениця тверда |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25502352 |
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
Ім'я |
Ящук Альона Василівна ( ) |
Телефон | +380432466220 |
Ел. пошта | vincpmsd3@ukr.net |