На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
468 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПІРАМІДИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Згідно п. 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону зазначено по причині відсутності технічної можливості оприлюднити оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель без зазначення вказаної інформації.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-28-010169-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 травня, 10:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 468 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 680.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 10 000.00 UAH |
Піраміди загороджувальні240 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон Строк: до 20.05.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44114200-4, Бетонні вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44881759 |
---|---|
Поштова адреса | 49009, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Акінфієва Івана, будинок 1-а, офіс 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мальцев Віталій Валерійович |
Телефон | +380506098992 |
Ел. пошта | drevlinlls@gmail.com |
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44169896 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул.Мозолевського Б., будинок 2 |
Ім'я |
Наталія Дмитрівна ЯКОВЕНКО |
Телефон | +380501942458 |
Ел. пошта | 264802_44169896@ukr.net |