На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 744 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-05-01-001788-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 19520000-7 Пластмасові вироби (Пакети для постілі з логотипом УЗ) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 19520000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 3 744 000,00 грн (три мільйони сімсот сорок чотири тисячі грн. 00 коп.) в т.ч.: Лот №1 –1 404 000,00 грн (один мільйон чотириста чотири тисячі грн. 00 коп.); Лот №2 –1 404 000,00 грн (один мільйон чотириста чотири тисячі грн. 00 коп.); Лот №3 –936 000,00 грн (дев’ятсот тридцять шість тисяч грн. 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.05.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 42 120,00 (сорок дві тисячі сто двадцять грн. 00 коп.); Лот № 1 – 42 120,00 (сорок дві тисячі сто двадцять грн. 00 коп.); Лот № 3 – 28 080,00 (двадцять вісім тисяч вісімдесят грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-01-007257-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 травня, 18:00 |
Дата останніх змін | 27 червня, 18:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 404 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 040.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 42 120.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Пакет "Укрзалізниця" для постілі 45х50см1500000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19520000-7, Пластмасові вироби |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) виправляючи недоліки відповідно вимоги Замовника змінив предмета закупівлі (продукцію яка запропонована до постачання) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, що суперечить абз. 2 п. 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: А) розміри запропонованого товару які відповідно сертифікату якості 450х500 мм +-10мм, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості 450х500 мм +-2мм яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Б) Показник товщини виробу який відповідно сертифікату якості 0,0150 +- 15%, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості де товщина 0,0150 яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Пропозиція учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не містить документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо) на вимогу Замовника учасником завантажено свідоцтво акредитації центральної заводської лабораторії а не виробництва (заводу) у відповідності до вимоги пп. 2.1 п. 2 додатку 1 ТД; Вирішив: - пропозицію учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) виправляючи недоліки відповідно вимоги Замовника змінив предмета закупівлі (продукцію яка запропонована до постачання) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, що суперечить абз. 2 п. 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: А) розміри запропонованого товару які відповідно сертифікату якості 450х500 мм +-10мм, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості 450х500 мм +-2мм яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Б) Показник товщини виробу який відповідно сертифікату якості 0,0150 +- 15%, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості де товщина 0,0150 яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Пропозиція учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не містить документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо) на вимогу Замовника учасником завантажено свідоцтво акредитації центральної заводської лабораторії а не виробництва (заводу) у відповідності до вимоги пп. 2.1 п. 2 додатку 1 ТД; Вирішив: - пропозицію учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 24777928 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса, 65005, Одеська обл., місто Одеса, Малиновський район, ВУЛИЦЯ ДАЛЬНИЦЬКА, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Іщенко Олена |
Телефон | 380674894800 |
Ел. пошта | OFFICE@NIKAPLAST.NET |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 1) У ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 відсутнє тендерне забезпечення. 2) На вимогу п. 4 додатку 2 ТД не надано інформацію на товар за відповідною формою та необхідним змістом. 3) На вимогу п. 2 додатку 2 ТД пропозиція не містить відповідного документу. 4) На вимогу пп. 1.1.1 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить належно оформленого документу про відповідність, надана декларація про відповідність не відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 та не містить строку дії тому є неналежною. 5) На вимогу пп. 1.1.2 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (пакети), в пропозиції надано висновок на ТУ У та на плівку. 6) На вимогу пп. 2.1 п. 2 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить довідку виробника, в якій вказано назву сировини (гранули), з якої буде виготовлено пакети та її виробника та відсутній документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо). Вирішив: - пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», абз. 3 пп. 1 п. 41 Особливостей – «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 1) У ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 відсутнє тендерне забезпечення. 2) На вимогу п. 4 додатку 2 ТД не надано інформацію на товар за відповідною формою та необхідним змістом. 3) На вимогу п. 2 додатку 2 ТД пропозиція не містить відповідного документу. 4) На вимогу пп. 1.1.1 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить належно оформленого документу про відповідність, надана декларація про відповідність не відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 та не містить строку дії тому є неналежною. 5) На вимогу пп. 1.1.2 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (пакети), в пропозиції надано висновок на ТУ У та на плівку. 6) На вимогу пп. 2.1 п. 2 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить довідку виробника, в якій вказано назву сировини (гранули), з якої буде виготовлено пакети та її виробника та відсутній документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо). Вирішив: - пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», абз. 3 пп. 1 п. 41 Особливостей – «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
Код ЄДРПОУ | 41841336 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ КОЛЕКТОРНА, будинок 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дмитрий Юрченко |
Телефон | 380507088424 |
Ел. пошта | anna.ageeva@yudipack.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45022202 |
---|---|
Поштова адреса | 65003, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Чорноморського козацтва, будинок 13, офіс 501 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Діхтяр Артур Олегович |
Телефон | +380509401648 |
Ел. пошта | tandemservicepro@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42942222 |
---|---|
Поштова адреса | 79013, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ГЛИБОКА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Кархут |
Телефон | +380677601811 |
Ел. пошта | karxyt21@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 1 404 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 040.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 42 120.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Пакет "Укрзалізниця" для постілі 45х50см1500000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19520000-7, Пластмасові вироби |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) виправляючи недоліки відповідно вимоги Замовника змінив предмета закупівлі (продукцію яка запропонована до постачання) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, що суперечить абз. 2 п. 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: А) розміри запропонованого товару які відповідно сертифікату якості 450х500 мм +-10мм, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості 450х500 мм +-2мм яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Б) Показник товщини виробу який відповідно сертифікату якості 0,0150 +- 15%, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості де товщина 0,0150 яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Пропозиція учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не містить документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо) на вимогу Замовника учасником завантажено свідоцтво акредитації центральної заводської лабораторії а не виробництва (заводу) у відповідності до вимоги пп. 2.1 п. 2 додатку 1 ТД; Вирішив: - пропозицію учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) виправляючи недоліки відповідно вимоги Замовника змінив предмета закупівлі (продукцію яка запропонована до постачання) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, що суперечить абз. 2 п. 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: А) розміри запропонованого товару які відповідно сертифікату якості 450х500 мм +-10мм, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості 450х500 мм +-2мм яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Б) Показник товщини виробу який відповідно сертифікату якості 0,0150 +- 15%, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості де товщина 0,0150 яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Пропозиція учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не містить документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо) на вимогу Замовника учасником завантажено свідоцтво акредитації центральної заводської лабораторії а не виробництва (заводу) у відповідності до вимоги пп. 2.1 п. 2 додатку 1 ТД; Вирішив: - пропозицію учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 24777928 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса, 65005, Одеська обл., місто Одеса, Малиновський район, ВУЛИЦЯ ДАЛЬНИЦЬКА, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Іщенко Олена |
Телефон | 380674894800 |
Ел. пошта | OFFICE@NIKAPLAST.NET |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник ТОВ ТЕНЕРА лот 2не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник ТОВ ТЕНЕРА лот 2 виправляючи недоліки відповідно вимоги Замовника змінив предмета закупівлі (продукцію яка запропонована до постачання) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, що суперечить абз. 2 п. 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: А) Показник товщини виробу який відповідно паспорту якості 15 +- 2%, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано паспорт якості де товщина не менше 15 яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Пропозиція учасника ТОВ ТЕНЕРА лот 2 не містить документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо) на вимогу Замовника учасником завантажено свідоцтво акредитації центральної заводської лабораторії а не виробництва (заводу) у відповідності до вимоги пп. 2.1 п. 2 додатку 1 ТД; Вирішив: - пропозицію учасника ТОВ ТЕНЕРА лот 2 відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник ТОВ ТЕНЕРА лот 2не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник ТОВ ТЕНЕРА лот 2 виправляючи недоліки відповідно вимоги Замовника змінив предмета закупівлі (продукцію яка запропонована до постачання) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, що суперечить абз. 2 п. 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: А) Показник товщини виробу який відповідно паспорту якості 15 +- 2%, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано паспорт якості де товщина не менше 15 яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Пропозиція учасника ТОВ ТЕНЕРА лот 2 не містить документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо) на вимогу Замовника учасником завантажено свідоцтво акредитації центральної заводської лабораторії а не виробництва (заводу) у відповідності до вимоги пп. 2.1 п. 2 додатку 1 ТД; Вирішив: - пропозицію учасника ТОВ ТЕНЕРА лот 2 відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 42278701 |
---|---|
Поштова адреса | 61100, Україна, Харківська область, Харків, проспект Петра Григоренка, 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мельничук Вадим Петрович |
Телефон | +380969664949 |
Ел. пошта | ltd_tenera@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 2 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 1) У ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 2 відсутнє тендерне забезпечення. 2) На вимогу п. 4 додатку 2 ТД не надано інформацію на товар за відповідною формою та необхідним змістом. 3) На вимогу п. 2 додатку 2 ТД пропозиція не містить відповідного документу. 4) На вимогу пп. 1.1.1 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить належно оформленого документу про відповідність, надана декларація про відповідність не відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 та не містить строку дії тому є неналежною. 5) На вимогу пп. 1.1.2 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (пакети), в пропозиції надано висновок на ТУ У та на плівку. 6) На вимогу пп. 2.1 п. 2 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить довідку виробника, в якій вказано назву сировини (гранули), з якої буде виготовлено пакети та її виробника та відсутній документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо). Вирішив: - пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 2 відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», абз. 3 пп. 1 п. 41 Особливостей – «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 2 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 1) У ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 2 відсутнє тендерне забезпечення. 2) На вимогу п. 4 додатку 2 ТД не надано інформацію на товар за відповідною формою та необхідним змістом. 3) На вимогу п. 2 додатку 2 ТД пропозиція не містить відповідного документу. 4) На вимогу пп. 1.1.1 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить належно оформленого документу про відповідність, надана декларація про відповідність не відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 та не містить строку дії тому є неналежною. 5) На вимогу пп. 1.1.2 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (пакети), в пропозиції надано висновок на ТУ У та на плівку. 6) На вимогу пп. 2.1 п. 2 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить довідку виробника, в якій вказано назву сировини (гранули), з якої буде виготовлено пакети та її виробника та відсутній документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо). Вирішив: - пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 2 відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», абз. 3 пп. 1 п. 41 Особливостей – «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
Код ЄДРПОУ | 41841336 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ КОЛЕКТОРНА, будинок 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дмитрий Юрченко |
Телефон | 380507088424 |
Ел. пошта | anna.ageeva@yudipack.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39800793 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 5, офіс 404 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сірануш Заргарян |
Телефон | +380679368390 |
Ел. пошта | azvkiev2015@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45022202 |
---|---|
Поштова адреса | 65003, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Чорноморського козацтва, будинок 13, офіс 501 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Діхтяр Артур Олегович |
Телефон | +380509401648 |
Ел. пошта | tandemservicepro@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 936 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 360.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 28 080.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Пакет "Укрзалізниця" для постілі 45х50см1000000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19520000-7, Пластмасові вироби |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) виправляючи недоліки відповідно вимоги Замовника змінив предмета закупівлі (продукцію яка запропонована до постачання) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, що суперечить абз. 2 п. 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: А) розміри запропонованого товару які відповідно сертифікату якості 450х500 мм +-10мм, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості 450х500 мм +-2мм яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Б) Показник товщини виробу який відповідно сертифікату якості 0,0150 +- 15%, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості де товщина 0,0150 яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Пропозиція учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не містить документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо) на вимогу Замовника учасником завантажено свідоцтво акредитації центральної заводської лабораторії а не виробництва (заводу) у відповідності до вимоги пп. 2.1 п. 2 додатку 1 ТД; Вирішив: - пропозицію учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) виправляючи недоліки відповідно вимоги Замовника змінив предмета закупівлі (продукцію яка запропонована до постачання) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, що суперечить абз. 2 п. 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: А) розміри запропонованого товару які відповідно сертифікату якості 450х500 мм +-10мм, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості 450х500 мм +-2мм яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Б) Показник товщини виробу який відповідно сертифікату якості 0,0150 +- 15%, що не відповідає вимогам додатку А ТД тоді як після змін надано сертифікат якості де товщина 0,0150 яким приведено показники до вимог додатку А ТД; Пропозиція учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) не містить документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо) на вимогу Замовника учасником завантажено свідоцтво акредитації центральної заводської лабораторії а не виробництва (заводу) у відповідності до вимоги пп. 2.1 п. 2 додатку 1 ТД; Вирішив: - пропозицію учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 24777928 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса, 65005, Одеська обл., місто Одеса, Малиновський район, ВУЛИЦЯ ДАЛЬНИЦЬКА, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Іщенко Олена |
Телефон | 380674894800 |
Ел. пошта | OFFICE@NIKAPLAST.NET |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 1) У ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 відсутнє тендерне забезпечення. 2) На вимогу п. 4 додатку 2 ТД не надано інформацію на товар за відповідною формою та необхідним змістом. 3) На вимогу п. 2 додатку 2 ТД пропозиція не містить відповідного документу. 4) На вимогу пп. 1.1.1 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить належно оформленого документу про відповідність, надана декларація про відповідність не відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 та не містить строку дії тому є неналежною. 5) На вимогу пп. 1.1.2 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (пакети), в пропозиції надано висновок на ТУ У та на плівку. 6) На вимогу пп. 2.1 п. 2 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить довідку виробника, в якій вказано назву сировини (гранули), з якої буде виготовлено пакети та її виробника та відсутній документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо). Вирішив: - пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», абз. 3 пп. 1 п. 41 Особливостей – «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 1) У ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 відсутнє тендерне забезпечення. 2) На вимогу п. 4 додатку 2 ТД не надано інформацію на товар за відповідною формою та необхідним змістом. 3) На вимогу п. 2 додатку 2 ТД пропозиція не містить відповідного документу. 4) На вимогу пп. 1.1.1 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить належно оформленого документу про відповідність, надана декларація про відповідність не відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 та не містить строку дії тому є неналежною. 5) На вимогу пп. 1.1.2 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (пакети), в пропозиції надано висновок на ТУ У та на плівку. 6) На вимогу пп. 2.1 п. 2 розділу ІІ додатку 1 ТД пропозиція не містить довідку виробника, в якій вказано назву сировини (гранули), з якої буде виготовлено пакети та її виробника та відсутній документ про підтвердження відповідності виробництва виробника сировини (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, тощо). Вирішив: - пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІПАК" лот 1, 3 відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 6 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», абз. 3 пп. 1 п. 41 Особливостей – «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
Код ЄДРПОУ | 41841336 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ КОЛЕКТОРНА, будинок 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дмитрий Юрченко |
Телефон | 380507088424 |
Ел. пошта | anna.ageeva@yudipack.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45022202 |
---|---|
Поштова адреса | 65003, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Чорноморського козацтва, будинок 13, офіс 501 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Діхтяр Артур Олегович |
Телефон | +380509401648 |
Ел. пошта | tandemservicepro@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42299433 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 21, офіс 501Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Глуховська Вікторія |
Телефон | 380631000031 |
Ел. пошта | zakaz@sebyr.com |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Чорний Олексій Сергійович |
Телефон | 380443097511 |
Ел. пошта | pk_chornyi@uz.gov.ua |