На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
141 075.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника - Юридична адреса: 50101, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1. Фактична адреса: 50101, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, просп. Металургів,36Б. Категорія замовника - Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-02-009479-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 травня, 09:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 141 075.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 410.75 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з демонтажу рекламного засобу, рекламної конструкції до 1м2, закріпленої на опорах контактної мережі, зовнішнього освітлення, деревах тощо (демонтаж яких не потребує залучення спецінструменту)3135 штука Адреса поставки: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Металургів,36Б Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98390000-3, Інші послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2229409111 |
---|---|
Поштова адреса | 50038, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Водоп'янова, будинок 6, квартира 86 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Коваленко |
Телефон | +380509825244 |
Ел. пошта | kovalenko162@ukr.net |
Платежі будуть здійснюватися шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий банківський рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжним дорученням за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника, після фактичної поставки товару. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунку(-ків) та акту(-ів) приймання-передач наданих послуг, протягом 20-ти робочих днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44338222 |
Поштова адреса | 50101, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, пл. Молодіжна, будинок 1 |
Ім'я |
Ігор Ільченко |
Телефон | +380971057040 |
Ел. пошта | yo_reklama@ukr.net |