На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
22 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 22 травня, 00:00
Опис
Замовником здійснюється закупівля товару «код ДК 021:2015 - 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко коров’яче питне пастеризоване)», оголошення в ЕСЗ - UA-2023-05-05-008497-a. Разом з тим, під час проведення процедури закупівлі замовником допущено помилку, а саме не вірно зазначено предмет закупівлі. Зазначену помилку на даний час неможливо усунути, оскільки у Замовника відсутня технічна можливість внести змін до річного плану закупівель. Відповідно до п.п.2 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (далі - Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-05-008497-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 травня, 18:00 |
Дата останніх змін | 22 травня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 135 406.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 677.03 UAH з ПДВ |
---|
Молоко коров’яче питне пастеризоване3561 кілограм Адреса поставки: 32413, Україна, Хмельницька область, загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади, Новодунаєвецької селищної ради Строк: до 31.12.2023 14:02 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15511100-4, Пастеризоване молоко |
Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Новодунаєвецька селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04406414 |
Поштова адреса | 32413, Україна, Хмельницька область, селище міського типу Дунаївці, вул. Чорновола, 19 |
Ім'я |
Залагаєв Олександр Семенович ( ) |
Телефон | +380385871236 |
Ел. пошта | smtdun.rada@ukr.net |