На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
320 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Згідно наявної потреби на 2023 рік. Вид закупівлі – процедура закупівлі (відкриті торги з урахуванням особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-16-002986-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 червня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 320 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Обладнання для господарської діяльності (Агрегат універсальний дисковий зі швидкоз’ємними дисками)1 штука Адреса поставки: 23040, Україна, Вінницька область, Жмеринський район, село Кузьминці, вул.Студентська, будинок 30 Строк: до 15.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16110000-9, Плуги чи дискові борони |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей. Відповідно до п.39 Особливостей, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. 26.05.2023 р. згідно рішенням уповноваженої особи учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОЛІ-БУД КОМПАНІ" визнаний переможцем Закупівлі. Станом на 31.05.2023 року Учасник-переможець не оприлюднив документи що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Враховуючи викладене, переможець процедури закупівлі – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОЛІ-БУД КОМПАНІ" підлягає відхиленню відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей. Відповідно до п.39 Особливостей, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. 26.05.2023 р. згідно рішенням уповноваженої особи учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОЛІ-БУД КОМПАНІ" визнаний переможцем Закупівлі. Станом на 31.05.2023 року Учасник-переможець не оприлюднив документи що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Враховуючи викладене, переможець процедури закупівлі – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОЛІ-БУД КОМПАНІ" підлягає відхиленню відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 41091471 |
---|---|
Поштова адреса | 09107, Україна, Київська область, м. Біла Церква, бульвар Михайла Грушевського, будинок,13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Наталія |
Телефон | +380675029438 |
Ел. пошта | 2014usm@gmail.com |
Приватне підприємство «СПОЛІ-БУД КОМПАНІ» в особі директора Кожухаря Валерія Миколайовича, який діє на підставі Статуту, як Учасник відкритих торгів з особливостями, повідомляє, що не буде залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для поставки за предметом закупівлі: «Обладнання для господарської діяльності (Агрегат універсальний дисковий зі швидкоз’ємними дисками)» (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 16110000-9 - Плуги чи дискові борони).
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п.3.4. Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація), якість товару повинна відповідати технічним вимогам замовника, вимогам державних стандартів, технічній документації виробника. На підтвердження учасник повинен надати інструкцію з експлуатації та/або паспорт на товар тощо. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні інструкція з експлуатації та/або паспорт на товар тощо, тобто Учасником не підтверджена відповідність запропонованого товару вимогам Технічної специфікації замовника. Враховуючи викладене, Учасник процедури закупівлі – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПОСТАЧ" підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п.3.4. Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація), якість товару повинна відповідати технічним вимогам замовника, вимогам державних стандартів, технічній документації виробника. На підтвердження учасник повинен надати інструкцію з експлуатації та/або паспорт на товар тощо. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні інструкція з експлуатації та/або паспорт на товар тощо, тобто Учасником не підтверджена відповідність запропонованого товару вимогам Технічної специфікації замовника. Враховуючи викладене, Учасник процедури закупівлі – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПОСТАЧ" підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 32039704 |
---|---|
Поштова адреса | 65102, Україна, Одеська область, місто Одеса, ПРОВУЛОК ВЕКСЛЕРА будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Роман Чихічин |
Телефон | +380989431026 |
Ел. пошта | agropostach.buhgalter@gmail.com |
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КУЗЬМИНЕЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02539743 |
Поштова адреса | 23040, Україна, Вінницька область, село Кузьминці, вулиця Студентська, будинок 30 |
Ім'я |
СЕРГІЙ ЯВОРОВСЬКИЙ |
Телефон | +380973253222 |
Ел. пошта | zakupki-pal@ukr.net |