На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
104 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-17-011682-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 травня, 13:00 |
Дата останніх змін | 4 червня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 104 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 522.00 UAH з ПДВ |
---|
Камери відеоспостереження15 штука Адреса поставки: 46025, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Тернопільська обл., вул. Коперника,1 (4 поверх) Строк: до 30.06.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32230000-4, Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм |
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Іжика Михайла Івановича (ЄДРПОУ 2966611290) процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Камери відеоспостереження Національний класифікатор України ДК 021:2015 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм, запропонова вартість 102 000 грн. 00 коп. (оголошення UA-2023-05-17-011682-a), виявлено підставу для відхилення відповідно до абзацу 1 та 4 пункту 2 частини 44 Особливостей. А саме учасник не загрузив . Так, відповідно до п. 1.1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасник повинен подати наступні документи: 1. інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; 2. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, встановленим замовником, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації; 3. заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком №1 до тендерної документації; 4. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, наприклад: для керівника учасника – копія виписки з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників та/або копія наказу про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та копія виписки з протоколу зборів засновників та/або копія протоколу зборів засновників та/або копія наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника; 5. Лист щодо погодження з проєктом договору; 6. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: - Найменування учасника торгів -Місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси) - Код за ЄДРПОУ - Відомості про керівництво. - Контактні особи (телефон, (e-mail за наявності). -Банківські реквізити, - Коротка довідка про діяльність -Інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити 7. Копія Виписки або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 8. Копія всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (для фізичних осіб - підприємців); 9. Копія ідентифікаційного номера (для фізичних осіб - підприємців); 10. Довідка в довільній формі щодо незастосування (або застосування) до нього санкцій відповідно до Закону України «Про санкції» та чинного законодавства України; 11. Довідка в довільній формі щодо дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань захисту довкілля та про відповідність діяльності учасника вимогам діючого природоохоронного законодавства; 12. Копія документа, що підтверджує статус платника податків, завірена підписом уповноваженої особи: -для платника податку на додану вартість - витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або копія свідоцтва платників ПДВ. -для платника єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво платника єдиного податку. Учасник ФОП Іжик Михайло Іванович (ЄДРПОУ 2966611290) не подав вище вказані документи. Відповідно до Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Учасник повинен був надати наступні документи: - лист з підтвердженням здійснення після продажного гарантійного ремонту, заміни камер відеоспостереження, а також складових частин в авторизованих сервісних центрах; - гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне камер відеоспостереження, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах); - надати копію маркування або сертифікату відповідності або протокол випробувань або технічний паспорт на товар, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою у разі її використання), якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно маркування або сертифікату або протоколу випробувань або технічного паспорту – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти. В пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація кожного виробу (тип, марка, модель, країна виробника). Невідповідність конфігурації, вказаної в пропозиції, умовам документації або неповністю надана пропозиція дає право на відхилення пропозиції. В разі подачі еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника; - підтверджуючі документи стосовно відносин з розробником програмного забезпечення СаМаР: 1.Якщо учасник є розробником та/або власником майнових прав на інтелектуально-аналітичне програмне забезпечення, в складі пропозиції надати копію свідоцтва про право власності на інтелектуально-аналітичне програмне забезпечення (авторське право). 2.Якщо учасник не є розробником та/або власником майнових прав на інтелектуально-аналітичне програмне забезпечення, в складі пропозиції надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із розробником та/або власником майнових прав на програмне забезпечення, а саме: 3.Договір з розробником та/або власником майнових прав на програмне забезпечення, або 4.Сертифікат дистриб’ютора (представника, дилера), копію свідоцтва про право власності на інтелектуально-аналітичне програмне забезпечення (авторське право); 5.Авторизаційний лист від розробника та/або власника майнових прав на інтелектуально-аналітичне програмне забезпечення, яким Учаснику надано право інтеграції обладнання з програмним забезпеченням СаМаР; - довідку у довільній формі про те, що Учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь; - гарантійний лист про те, що Учасник проведе інсталяційні послуги щодо об’єднання обладнання згідно предмету закупівлі з існуючою системою, яка побудована на базі ПО СаМаР. Учасник ФОП Іжик Михайло Іванович, не надав вище вказаних документів. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Іжика Михайла Івановича (ЄДРПОУ 2966611290) на підставі абзацу 1 та 4 пункту 2 частини 44 Особливостей. 2. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик в електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Постановою № 1178 та Законом.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Іжика Михайла Івановича (ЄДРПОУ 2966611290) процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Камери відеоспостереження Національний класифікатор України ДК 021:2015 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм, запропонова вартість 102 000 грн. 00 коп. (оголошення UA-2023-05-17-011682-a), виявлено підставу для відхилення відповідно до абзацу 1 та 4 пункту 2 частини 44 Особливостей. А саме учасник не загрузив . Так, відповідно до п. 1.1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасник повинен подати наступні документи: 1. інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; 2. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, встановленим замовником, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації; 3. заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком №1 до тендерної документації; 4. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, наприклад: для керівника учасника – копія виписки з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників та/або копія наказу про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та копія виписки з протоколу зборів засновників та/або копія протоколу зборів засновників та/або копія наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника; 5. Лист щодо погодження з проєктом договору; 6. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: - Найменування учасника торгів -Місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси) - Код за ЄДРПОУ - Відомості про керівництво. - Контактні особи (телефон, (e-mail за наявності). -Банківські реквізити, - Коротка довідка про діяльність -Інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити 7. Копія Виписки або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 8. Копія всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (для фізичних осіб - підприємців); 9. Копія ідентифікаційного номера (для фізичних осіб - підприємців); 10. Довідка в довільній формі щодо незастосування (або застосування) до нього санкцій відповідно до Закону України «Про санкції» та чинного законодавства України; 11. Довідка в довільній формі щодо дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань захисту довкілля та про відповідність діяльності учасника вимогам діючого природоохоронного законодавства; 12. Копія документа, що підтверджує статус платника податків, завірена підписом уповноваженої особи: -для платника податку на додану вартість - витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або копія свідоцтва платників ПДВ. -для платника єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво платника єдиного податку. Учасник ФОП Іжик Михайло Іванович (ЄДРПОУ 2966611290) не подав вище вказані документи. Відповідно до Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Учасник повинен був надати наступні документи: - лист з підтвердженням здійснення після продажного гарантійного ремонту, заміни камер відеоспостереження, а також складових частин в авторизованих сервісних центрах; - гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне камер відеоспостереження, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах); - надати копію маркування або сертифікату відповідності або протокол випробувань або технічний паспорт на товар, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою у разі її використання), якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно маркування або сертифікату або протоколу випробувань або технічного паспорту – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти. В пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація кожного виробу (тип, марка, модель, країна виробника). Невідповідність конфігурації, вказаної в пропозиції, умовам документації або неповністю надана пропозиція дає право на відхилення пропозиції. В разі подачі еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника; - підтверджуючі документи стосовно відносин з розробником програмного забезпечення СаМаР: 1.Якщо учасник є розробником та/або власником майнових прав на інтелектуально-аналітичне програмне забезпечення, в складі пропозиції надати копію свідоцтва про право власності на інтелектуально-аналітичне програмне забезпечення (авторське право). 2.Якщо учасник не є розробником та/або власником майнових прав на інтелектуально-аналітичне програмне забезпечення, в складі пропозиції надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із розробником та/або власником майнових прав на програмне забезпечення, а саме: 3.Договір з розробником та/або власником майнових прав на програмне забезпечення, або 4.Сертифікат дистриб’ютора (представника, дилера), копію свідоцтва про право власності на інтелектуально-аналітичне програмне забезпечення (авторське право); 5.Авторизаційний лист від розробника та/або власника майнових прав на інтелектуально-аналітичне програмне забезпечення, яким Учаснику надано право інтеграції обладнання з програмним забезпеченням СаМаР; - довідку у довільній формі про те, що Учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь; - гарантійний лист про те, що Учасник проведе інсталяційні послуги щодо об’єднання обладнання згідно предмету закупівлі з існуючою системою, яка побудована на базі ПО СаМаР. Учасник ФОП Іжик Михайло Іванович, не надав вище вказаних документів. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Іжика Михайла Івановича (ЄДРПОУ 2966611290) на підставі абзацу 1 та 4 пункту 2 частини 44 Особливостей. 2. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик в електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Постановою № 1178 та Законом.
Код ЄДРПОУ | 2966611290 |
---|---|
Поштова адреса | 82534, Україна, Львівська область, Самбірський р-н, село Верхнє, вулиця Центральна, будинок 120 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Іжик Михайло Іванович |
Телефон | +380967442137 |
Ел. пошта | detektuvd@gmail.com |
Замовник проводить оплату Постачальнику за фактично поставлений товар на підставі видаткової накладної про прийняття товару матеріально - відповідальною особою. Оплата здійснюється у безготівковій формі, в національній валюті України – в гривнях, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару в повному обсязі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство Тернопільської міської ради «Тернопіль Інтеравіа» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37519757 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Коперника,1 (4 поверх) |
Ім'я |
Пачківська Олеся Анатоліївна |
Телефон | 380968775656 |
Ел. пошта | smolyak.olesia94@gmail.com |