На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
530 165.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється без застосування електронного аукціону відповідно до пункту 35 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Проте згідно з пунктом 11 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має зазначити в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0.5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-18-009136-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 травня, 08:00 |
Дата останніх змін | 5 червня, 08:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 530 165.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 650.83 UAH з ПДВ |
---|
Комплект меблів для службового кабінету керівника (1 комплект) у тому числі: Стіл керівника 1800х800х750 мм-1шт; Стіл приставниий-1шт; Тумба мобільна 420х450х560 мм-1шт; Шафа з частково відкритими полицями 950х420х1900-1шт; Тумба офісна 800х420х700 -1шт; Шафа для одягу 820*550*1900 мм-1шт.6 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Комплект меблів для службового кабінету керівника (4 комплекти) утому числі: Стіл керівника 1600х800х750 мм-4шт; Стіл приставний-4шт; Тумба мобiльна 420х450х560 мм-4шт; Шафа для документів 700х380х1900мм-4шт; Тумба для принтера 640х420х750-4шт; Шафа для одягу 820*550*1900 мм-4шт.24 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стілець офісний47 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Крісло офісне39 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл письмовий 1200х600х750 мм34 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для документів 700х380х1900мм15 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
. Шафа для одягу 820*550*1900 мм13 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба мобiльна 400х600х650 мм34 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2630400636 |
---|---|
Поштова адреса | 49000 , Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ Івана Мазепи , будинок 47, квартира 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Котенков Сергій |
Телефон | 380980197488 |
Ел. пошта | KSSMEBEL@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44265317 |
---|---|
Поштова адреса | 32623, Україна, Хмельницька область, Івашківці, 32623, Хмельницька обл., Новоушицький р-н, село Івашківці, вул.Центральна, будинок 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Віталій Козак |
Телефон | 380982476466 |
Ел. пошта | roko.grp0906@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40636138 |
---|---|
Поштова адреса | 08131, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Софіївська Борщагівка, ВУЛИЦЯ БОГОЛЮБОВА, будинок 18, квартира 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Маталасов |
Телефон | +380994800042 |
Ел. пошта | mim77@ukr.net |
Передплата у розмірі 30% (тридцяти відсотків) від вартості Товару, зазначеної в Специфікації Договору, проводиться Замовником на підставі рахунку-фактури Постачальника та листа із зазначенням суми передплати та цілей щодо використання зазначених коштів, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору Попередня оплата бюджетних коштів за капітальними видатками здійснюється Замовником у відповідності до пункту 2 постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Постачальника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з цього рахунку на цілі, визначені Договором з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Кінцевий розрахунок у розмірі 70% від вартості Товару, зазначеної в Специфікації Договору, проводиться Замовником після отримання Товару на підставі видаткової накладної на поставлений Товар, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Товару. Попередня оплата бюджетних коштів за капітальними видатками здійснюється Замовником у відповідності до пункту 2 постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Постачальника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з цього рахунку на цілі, визначені Договором з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Луганська обласна державна адміністрація |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00022450 |
Поштова адреса | 93405, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр-т Центральний, буд. 59 |
Ім'я |
Світлана Бльоскіна |
Телефон | +380506217731 |
Ел. пошта | ssvetamir@gmail.com |