На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
673 970.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-18-012064-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 червня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 673 970.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 0.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 20 000.00 UAH |
Клей Ceresit СМ 1171000 кілограм Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей для керамічної плитки Cerezit CM-11, ( 25 кг )6750 кілограм Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей для плитки Ceresit СМ 14, ( 25 кг )1050 кілограм Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей для плитки Ceresit СМ -16, ( 25 кг )1000 кілограм Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей для плитки та мозаїки Lacrysil, ( 8 кг )94 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей для лінолеуму та ковроліну Baugut Pro, ( 7 кг )120 кілограм Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей акриловий LACRYSIL "УЛЬТРА ЛИП" для підлогових покриттів, ( 3кг )250 кілограм Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей QUELYD для флізілінових шпалер, ( 300гр. )140 паковання Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей для вінілових і структурних шпалер Меtylan преміум, ( 300 гр. )20 паковання Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей "Рідкі цвяхи" Lacrysil ( 280мл )20 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей "Холодне зварювання" для склеювання швів лінолеуму Sintex Н-44, ( 100 мл )35 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей монтажний Lacrysil «Шалена Липучка акриловий білий, ( 6 кг )120 кілограм Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей 88, ( 620 гр. )60 кілограм Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей для гіпсокартона Knauf PERLFIX, ( 30кг )850 кілограм Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей для склеювання жолобів для труб ПВХ Bailey L-6023, ( 473 мл/473гр. )10 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей КС-3 МАЛЬВА, ( 7кг )30 кілограм Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей Момент столярний ПВА D3 СУПЕР, ( 750гр. )55 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей універсальний ІРКОМ-Монтаж ( 1,5 кг )8 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей - піна для пінопласту PROFPUR ПРОФЕСІЙНА 750 мл (всесезонна)70 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
1) Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (виправлена)», проте згідно інформації зазначеної в Договорах №04/10-2022-Т від 04.10.2022р. та №30/22-Т від 01.12.2022р. невірно вказаний предмет договору у наданій Довідці №253 від 02.06.2023р. та листах-відгуках №02.06/2023-04 від 02.06.2023р. та №98 від 02.06.2023р. 2. На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (виправлена)», який містить Договори №04/10-2022-Т від 04.10.2022р. та №30/22-Т від 01.12.2022р. Згідно змісту наданих аналогічних Договорів, а саме: «п. 1.2. Найменування, одиниці виміру та загальна кількість Товару, що підлягає поставці за даним Договором, його часткове спiввiдношення (асортимент, сортамент, номенклатура) визначається в рахунках-фактурах та видаткових накладних, які оформлені у вигляді Додатків до цього Договору та є його невід’ємними частинами. За взаємною домовленістю Сторін, в процесі виконання цього Договору, можуть бути змінені конкретні дані та базисні умови поставки (умови поставки або оплати Товару), шляхом оформлення додаткових угод, угод про внесення змін або додатків до цього Договору, які підписуються уповноваженими представниками Сторін», учасник повинен надати не тільки видаткові накладні але й рахунки-фактури, як невід’ємні додатки до договору. 3. На виконання вимог підпункту 2.4.3. пункту 2.4. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «вд», який містить довідку, видану банком-гарантом, проте така довідка не містить умови видачі гарантії, а саме, згідно п. 2.12 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, «Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного та безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги замовника (Бенефіціара) про сплату суми гарантії та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно пункту 3.2. Розділу ІІІ тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, ніж ті що передбачені Наказом.», отже надана довідка не відповідає умовам тендерної документації. Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції тому підлягає відхиленню згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1) Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (виправлена)», проте згідно інформації зазначеної в Договорах №04/10-2022-Т від 04.10.2022р. та №30/22-Т від 01.12.2022р. невірно вказаний предмет договору у наданій Довідці №253 від 02.06.2023р. та листах-відгуках №02.06/2023-04 від 02.06.2023р. та №98 від 02.06.2023р. 2. На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (виправлена)», який містить Договори №04/10-2022-Т від 04.10.2022р. та №30/22-Т від 01.12.2022р. Згідно змісту наданих аналогічних Договорів, а саме: «п. 1.2. Найменування, одиниці виміру та загальна кількість Товару, що підлягає поставці за даним Договором, його часткове спiввiдношення (асортимент, сортамент, номенклатура) визначається в рахунках-фактурах та видаткових накладних, які оформлені у вигляді Додатків до цього Договору та є його невід’ємними частинами. За взаємною домовленістю Сторін, в процесі виконання цього Договору, можуть бути змінені конкретні дані та базисні умови поставки (умови поставки або оплати Товару), шляхом оформлення додаткових угод, угод про внесення змін або додатків до цього Договору, які підписуються уповноваженими представниками Сторін», учасник повинен надати не тільки видаткові накладні але й рахунки-фактури, як невід’ємні додатки до договору. 3. На виконання вимог підпункту 2.4.3. пункту 2.4. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «вд», який містить довідку, видану банком-гарантом, проте така довідка не містить умови видачі гарантії, а саме, згідно п. 2.12 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, «Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного та безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги замовника (Бенефіціара) про сплату суми гарантії та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно пункту 3.2. Розділу ІІІ тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, ніж ті що передбачені Наказом.», отже надана довідка не відповідає умовам тендерної документації. Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції тому підлягає відхиленню згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 43445183 |
---|---|
Поштова адреса | 85306, Україна, Донецька область, Покровськ, 85306, Донецька обл., місто Покровськ, ВУЛИЦЯ ШМІДТА, будинок 161А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Толстогузова Тетяна |
Телефон | 380990053042 |
Ел. пошта | UKRBUDINVEST-TORG@UKR.NET |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМІНСТАЛ" 40882172 (далі - Учасник), що подана на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Клеї (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 24910000-6 Клеї) з наступних підстав: 1. Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, а саме: 1.1. Відповідно до пунктів 2.1 – 2.3. Глави ІІ «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 2.1. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. 2.2. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 цього Розділу тендерної документації. 2.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. Учасником у складі тендерної пропозиції не надана відповідна банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Учасник процедури закупівлі підлягає відхиленню згідно абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМІНСТАЛ" 40882172 (далі - Учасник), що подана на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Клеї (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 24910000-6 Клеї) з наступних підстав: 1. Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, а саме: 1.1. Відповідно до пунктів 2.1 – 2.3. Глави ІІ «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 2.1. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. 2.2. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 цього Розділу тендерної документації. 2.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. Учасником у складі тендерної пропозиції не надана відповідна банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Учасник процедури закупівлі підлягає відхиленню згідно абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 40882172 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 18030, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ЧИГИРИНСЬКА, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Головко Андрій |
Телефон | 380983589147 |
Ел. пошта | UKRPROMINSTAL@GMAIL.COM |
Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника (Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. (Для не платників ПДВ). Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочих днів
Розмір оплати: 80.00%
Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22800735 |
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Ім'я |
Діана ЗОЗУЛЯ |
Телефон | +380472395577 |
Ел. пошта | d.zozulia@cherkasyoblenergo.com |