На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
285 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому функціонал майданчика зобов"язує при заповненні форми оголошення зазначати будь-який крок пониження ціни. Закупівля здійснюється за кошти донора - Європейського Союзу через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, в рамках Грантового контракту № PLBU.01.02.00-20-0224/17-00 з доповненнями, згідно програми (проекту) «Єднає нас Буг – утворення двох транскордонних байдаркових туристичних маршрутів»
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-18-015983-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 червня, 13:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 285 500.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 травня, 12:30 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 855.00 UAH без ПДВ |
---|
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 09330000-1 - Сонячна енергія (Автономна сонячна електростанція)1 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації, Поставка, монтаж (встановлення) та налаштування за адресою: вул.Б.Хмельницького, 36А, м. Сокаль, Червоноградський район, Львівська обл. Строк: до 30.06.2023 23:26 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09332000-5, Сонячна установка |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Дана пропозиція розглянута уповноваженою особою на її відповідність вимогам тендерної документації та вимогам Постанови про особливості. 1). В результаті розгляду були виявлені невідповідності в інформації та в документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» у тендерній пропозиції. Враховуючи вимоги п. 40 Постанови про особливості закупівель, замовником 01 червня 2023 року о 15:21 год. в електронній системі закупівель опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ". Однак, в термін до 15:21 год. 02 червня 2023 рок, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. 2) Також, варто зазначити, що відповідно до п. 40 Постанови про особливості закупівель, замовнику дозволено виправляти не усі виявлені невідповідності у тендерних пропозиціях учасників, зокрема: «40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Так, пунктом 1.1 Розділу ІІІ. Тендерної документації передбачалось подання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 4 тендерної документації. Також пунктом 4.1. таблиці 4 Додатка 1 Тендерної документації передбачено подання учасниками документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно технічної специфікації (згідно Додатку 4)». При цьому учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» у складі своєї пропозиції не надано в повному обсязі технічну специфікацію, згідно Додатку 4 Тендерної документації, зокрема видалено частину вимог Замовника та відповідно не заповнено інформацію про: - Постачальник автономної сонячної станції зобов’язується здійснювати спеціалістами Постачальника (або офіційного представника/ дилера/ дистриб’ютора тощо) безоплатний ремонт або заміну виведених з ладу, по причині браку при їх виробництві, обладнання протягом гарантійного періоду, який вказаний у технічній специфікації даної закупівлі. -Рік виготовлення обладнання (інвертора, сонячних панелей, акумуляторів та генератора інверторного) - не раніше 2022 року. -Товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені -Вимоги до пуско-налагоджувальної випробувань: Налаштування предмету закупівлі - пуско-налагоджувальні роботи - здійснюється після здійснення монтажу в присутності представника Замовника; Випробування повинні бути проведені з установлення факту працездатності всього обладнання. За результатами проведеного випробування складається акт (чи інший аналогічний документ) із зазначенням інформації про установлення факту працездатності всього обладнання. Акт підписується представником Постачальника та представником Замовника. Також, при заповненні таблиці Технічної специфікації учасником не підтверджено вимогу замовника щодо наявності у інверторі WiFi модуля для моніторингу роботи, рідкокристалічного дисплею. Також не підтверджено, що запропонований фотоелектричний модуль є з підвищеною механічною стійкістю - 5400Па статичного фронтального навантаження та 2400Па статичного навантаження з тильної сторони, здатної витримати удар граду діаметром в 3мм при швидкості в 20м/с. Окрім того у специфікації в п.1.3 не вказано конкретно про безперебійну роботу в режимі живлення: до 8 років; кількість циклів: до 1200. Усі вище вказані недоліки, відповідно до п. 40 Постанови про особливості закупівель не підлягають виправленню та усуненню. 10. Наявність чи відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно з п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (в редакції, що діяла на момент оголошення закупівлі - 18.05.2023 року) (в редакції, що діяла на момент оголошення закупівлі - 18.05.2023 року) . На даному етапі розгляду, виявлено наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» згідно з пп.1 та пп.2 п.41 Постанови про особливості закупівель, а саме: «41.Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: …не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей…» …2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей…».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Дана пропозиція розглянута уповноваженою особою на її відповідність вимогам тендерної документації та вимогам Постанови про особливості. 1). В результаті розгляду були виявлені невідповідності в інформації та в документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» у тендерній пропозиції. Враховуючи вимоги п. 40 Постанови про особливості закупівель, замовником 01 червня 2023 року о 15:21 год. в електронній системі закупівель опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ". Однак, в термін до 15:21 год. 02 червня 2023 рок, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. 2) Також, варто зазначити, що відповідно до п. 40 Постанови про особливості закупівель, замовнику дозволено виправляти не усі виявлені невідповідності у тендерних пропозиціях учасників, зокрема: «40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Так, пунктом 1.1 Розділу ІІІ. Тендерної документації передбачалось подання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 4 тендерної документації. Також пунктом 4.1. таблиці 4 Додатка 1 Тендерної документації передбачено подання учасниками документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно технічної специфікації (згідно Додатку 4)». При цьому учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» у складі своєї пропозиції не надано в повному обсязі технічну специфікацію, згідно Додатку 4 Тендерної документації, зокрема видалено частину вимог Замовника та відповідно не заповнено інформацію про: - Постачальник автономної сонячної станції зобов’язується здійснювати спеціалістами Постачальника (або офіційного представника/ дилера/ дистриб’ютора тощо) безоплатний ремонт або заміну виведених з ладу, по причині браку при їх виробництві, обладнання протягом гарантійного періоду, який вказаний у технічній специфікації даної закупівлі. -Рік виготовлення обладнання (інвертора, сонячних панелей, акумуляторів та генератора інверторного) - не раніше 2022 року. -Товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені -Вимоги до пуско-налагоджувальної випробувань: Налаштування предмету закупівлі - пуско-налагоджувальні роботи - здійснюється після здійснення монтажу в присутності представника Замовника; Випробування повинні бути проведені з установлення факту працездатності всього обладнання. За результатами проведеного випробування складається акт (чи інший аналогічний документ) із зазначенням інформації про установлення факту працездатності всього обладнання. Акт підписується представником Постачальника та представником Замовника. Також, при заповненні таблиці Технічної специфікації учасником не підтверджено вимогу замовника щодо наявності у інверторі WiFi модуля для моніторингу роботи, рідкокристалічного дисплею. Також не підтверджено, що запропонований фотоелектричний модуль є з підвищеною механічною стійкістю - 5400Па статичного фронтального навантаження та 2400Па статичного навантаження з тильної сторони, здатної витримати удар граду діаметром в 3мм при швидкості в 20м/с. Окрім того у специфікації в п.1.3 не вказано конкретно про безперебійну роботу в режимі живлення: до 8 років; кількість циклів: до 1200. Усі вище вказані недоліки, відповідно до п. 40 Постанови про особливості закупівель не підлягають виправленню та усуненню. 10. Наявність чи відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно з п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (в редакції, що діяла на момент оголошення закупівлі - 18.05.2023 року) (в редакції, що діяла на момент оголошення закупівлі - 18.05.2023 року) . На даному етапі розгляду, виявлено наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» згідно з пп.1 та пп.2 п.41 Постанови про особливості закупівель, а саме: «41.Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: …не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей…» …2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей…».
Код ЄДРПОУ | 40739408 |
---|---|
Поштова адреса | 04107, Україна, Київська область, Київ, 04107, місто Київ, вул.Ромоданова Академіка, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юрий Сергеевич Реков |
Телефон | 380503171716 |
Ел. пошта | Yuriy.Rekov@Optima-Service.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40936641 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Інститутська, 17/1, кв. 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Музика Василь Петрович |
Телефон | +380984815257 |
Ел. пошта | veles.muzika@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Червоноградська районна рада Львівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44029590 |
Поштова адреса | 80100, Україна, Львівська область, місто Червоноград, проспект Т.Шевченка, 19 |
Ім'я |
Гринюк Олександра Євгенівна ( ) |
Телефон | +380984012202 |
Ел. пошта | chg.rrada@gmail.com |