На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
84 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: в межах кошторисних призначень на відповідний період (закупівля у зв'язку із виникненням додаткової потреби відповідно до абз. 3 пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) (далі – Особливості) якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Відповідно до пункту 2 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», у зв’язку із реорганізацією управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Закарпатській області шляхом приєднання до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі – Головне управління), правонаступником всього майна, майнових, немайнових прав та обов’язків за передавальним актом від 27 квітня 2023 року є Головне управління. 9 травня 2023 року Пенсійним фондом України видано наказ №77 «Про упорядкування майнових та інших відносин, що виникли внаслідок припинення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Закарпатській області», де вказується, що Головне управління повинно забезпечити взяття на баланс та збереження майна, у тому числі шляхом укладення та/або виконання раніше укладених управлінням виконавчої дирекції Фонду правочинів, необхідних для його охорони, обслуговування, отримання комунальних послуг тощо, а також здійснення видатків, зокрема, зі сплати податків, зборів, інших платежів, пов’язаних з утриманням майна. Внаслідок такого приєднання, відбулось накладення на Головне управління додаткових повноважень та збільшення кількості майна на балансі і, як наслідок, з’явилась необхідність в укладенні більшої кількості нових договорів та збільшенні обсягів попередньо укладених. Тому для подальшого забезпечення безперебійного виконання повноважень Головним управлінням існує необхідність проведення закупівлі без використання електронної системи відповідно до абз. 3 п. 15 Особливостей за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій (код за ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання).
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-19-003984-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 84 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 19 травня, 11:33 |
---|
Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій1 послуга Адреса поставки: 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Перемоги, 92Б Строк: до 31.12.2023 11:11 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Оплата за надані Виконавцем послуги проводяться щомісячно Замовником у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20453063 |
Поштова адреса | 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Народна, 4 |
Ім'я |
Степан Наталія Іванівна ( ) |
Телефон | +380990237746 |
Ел. пошта | nataliiastepan@ukr.net |