На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: кошти загального фонду ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА (ПЕРЕМОЖЦЯ) 1. Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини. 2. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від загального терміну зберігання. 3. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. 4. Постачальник повинен надавати в обов’язковому порядку при поставці кожної партії заявленого товару у заявці: - накладна на товар; - копії супровідної документації (сертифікат якості (відповідності) підприємства-виробника або ін.. документ якій підтверджує якість товару) згідно вимог діючого законодавства. - завірені копії санітарних документів на транспорт; - завірені копії санітарної книжки водія. Копії документів мають бути засвідченні печаткою Постачальника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом». 5. Доставка товару здійснюється на наступний день після отримання заявки за адресою Покупця: м. Київ, вул. Верховинна, 69, Київський міський клінічний онкологічний центр склад харчоблока до 14-00 години. 6. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. 7. Якщо замовлена партія або частина партії товару при перевірці виявиться неякісною, з пошкодженою упаковкою або такою, що не відповідає умовам технічних вимог, неякісний товар повертається Замовником Постачальнику за умови підписання представниками обох сторін «Акту виявлених пошкоджень». Акт підписується протягом 2-х годин з моменту поставки неякісного товару. 8. Постачальник зобов'язаний замінити неякісний товар на протязі одного дня з дати підписання «Акту виявлених пошкоджень». Всі витрати, пов'язані з заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник. 9. Розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника по заявці Покупця на склад харчоблоку. 10. Первинне підвищення ціни на 10 % від попередньої вартості за одиницю Товару може бути здійснено не раніше ніж через 60 календарних днів з дати підписання договору, далі ціна за одиницю товару може збільшуватися не частіше ніж один раз на місяць. 11. Документи у паперовому визляді надаються протягом 5-и робочих днів з дня оголошення переможця. У разі не надання документів переможця буде анульовано
Ідентифікаційний номер | UA-2018-02-20-000371-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 22 лютого, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 лютого, 19:00 |
Дата останніх змін | 6 березня, 09:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 15 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 150.00 UAH з ПДВ |
---|
овочі врожай 2017 року капуста білокачанна (вагова)3000 кілограм Адреса поставки: 03115, Україна, м. Київ, Святошинський р-н, вул. Верховинна,69 Строк: до 28.12.2018 18:12 Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2253821476 |
---|---|
Поштова адреса | 03179, Україна, Київська область, Київ, вул. Уборевича, б.29/22, кв. 102 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гримашевич Іван Іванович |
Телефон | +380674658759 |
Ел. пошта | IvanGrim@i.ua |
Назва організації | КМКОЦ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13697965 |
Поштова адреса | 03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69 |
Ім'я |
Планово-економічний відділ (Planning and Economic Return) |
Ел. пошта | onkocentr@gmail.com |