На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
22 824.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Облік заробітної плати, забезпечення розрахунку заробітної плати працівників з урахуванням їх роботи та необхідними вихідними формами, розрахунок планового навантаження (тарифікація), форма 1 ДФ, п'ятийордер, переведення заробітної плати на картки, зведений реєстр листів тимчасової непрацездатності, персоніфікований облік, інформація щодо фактичних видатків по заробітній платі працівників (структура заробітної плати), звіт з праці, інша звітність, передбачена чинним законодавством України, імпорт необхідних даних в інші програмні модулі; облік оборотних та необоротних активів - забезпечення обліку надходження та списання матеріальних і нематеріальнтих активів та запасів, введення нормативно-довідникової інформації, розрахунок амортизації, відображення результатів інвентаризації, надання звітів за визначений період (місяць, квартал, півріччя, рік); інформаційно-технологічне супроводження задач-своєчасне забезпечення, пов'язане зі змінами законодавства або зі змінами функціональних можливостей програмного модуля, роз'яснення коректної роботи в програмних модулях, допомога користувачам у отриманні вірних результатів.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 04013755 |
---|---|
Поштова адреса | 02192, Україна, Київ, Київ, вул. Космічна, 12-а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Попов Володимир Станіславович |
Телефон | 8304423880004 |
Ел. пошта | secretary@gioc.kiev.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2018-02-20-000905-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 22 824.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 22 лютого, 15:00 |
---|
Обслуговування програмного забезпечення12 послуга Адреса поставки: 03134, Україна, Київ, Київ, вул. Симиренка 5-б Строк: до 28.02.2018 00:02 Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Назва організації | Дитячо-юнацька спортивна школа № 2 міста Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22878252 |
Поштова адреса | 03134, Україна, Київська область, Київ, Симиренка 5-б |
Ім'я |
Омеляшко Надія Дмитрівна |
Телефон | 038044029203 |
Ел. пошта | 22878252@ukr.net |