На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
7 617 152.30 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-06-28-007245-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 липня, 20:00 |
Дата останніх змін | 8 вересня, 13:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 617 152.30 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 липня, 13:40 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 76 171.52 UAH без ПДВ |
---|
Монітор574 штука Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, 27 Строк: до 22.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30231000-7, Екрани комп’ютерних моніторів та консолі |
Монітор113 штука Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, 27 Строк: до 22.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30231000-7, Екрани комп’ютерних моніторів та консолі |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" з наступної підстави: учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови (абз. 3 пп. 1 п. 44 Постанови).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" з наступної підстави: учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови (абз. 3 пп. 1 п. 44 Постанови).
Код ЄДРПОУ | 40733799 |
---|---|
Поштова адреса | 02095, Україна, Київська область, Київ, КНЯЖИЙ ЗАТОН, буд.16-А, офіс 99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Данилюк Анастасія Анатоліївна |
Телефон | 380930670104 |
Ел. пошта | danilyuk.a@artline.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42502926 |
---|---|
Поштова адреса | 03115, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 104 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Мислицький |
Телефон | +380505741000 |
Ел. пошта | info@ibit.net.ua |
Час публікації: 2023-07-19 15:08:29
Кінцевий строк для усунення: 2023-07-20 15:08:29
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3.2. розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження того, що Учасник є виробником або офіційним представником виробника товару згідно предмету закупівлі: Для підприємства-виробника надати: - лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, за підписом уповноваженої особи Учасника; Для офіційного представника виробника надати: - лист, виданий виробником товару, що запропоновано, або його представництвом про партнерські взаємовідносини з Учасником торгів, за підписом уповноваженої особи виробника/представництва виробника. На виконання даної вимоги Учасником надано «Авторизаційний лист» від 30.06.2023, який не відповідає вимогам, встановленим у розділі 3 Додатку 3 до тендерної документації та пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2. Відповідно до пункту 3.3. розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист (довільної форми) від виробника товару або його представництва щодо підтвердження гарантійних зобов’язань на товар (монітор), що пропонується до постачання (термін гарантії на обладнання – не менше п’яти років). На виконання даної вимоги Учасником надано «Авторизаційний лист» від 30.06.2023, який не відповідає вимогам , встановленим у розділі 3 Додатку 3 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3. Відповідно до пункту 3.4. розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист (довільної форми) від виробника товару/представництва виробника товару/офіційного представника щодо наявності авторизованих виробником сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування товару в м. Києві, м. Львові, м. Одесі, м. Вінниці, м. Харкові та м. Кропивницькому із зазначенням найменування сервісних центрів, їх адрес та контактного номеру телефону, телефонного номеру єдиного кол-центру (за наявності). На виконання даної вимоги Учасником надано «Інформаційний лист про сервісні центри» від 30.06.2023, який не відповідає вимогам, встановленим у розділі 3 Додатку 3 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: Пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Розділ 3 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати документальне підтвердження того, що Учасник є виробником або офіційним представником виробника товару згідно предмету закупівлі: Для підприємства-виробника надати: - лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, за підписом уповноваженої особи Учасника; Для офіційного представника виробника надати: - лист, виданий виробником товару, що запропоновано, або його представництвом про партнерські взаємовідносини з Учасником торгів, за підписом уповноваженої особи виробника/представництва виробника, оформлений у відповідності до вимог пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Учасник повинен надати лист (довільної форми) від виробника товару або його представництва щодо підтвердження гарантійних зобов’язань на товар (монітор), що пропонується до постачання (термін гарантії на обладнання – не менше п’яти років), оформлений у відповідності до вимог пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист (довільної форми) від виробника товару/представництва виробника товару/офіційного представника щодо наявності авторизованих виробником сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування товару в м. Києві, м. Львові, м. Одесі, м. Вінниці, м. Харкові та м. Кропивницькому із зазначенням найменування сервісних центрів, їх адрес та контактного номеру телефону, телефонного номеру єдиного кол-центру (за наявності), оформлений у відповідності до вимог пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39689490 |
---|---|
Поштова адреса | 04214, Україна, Київська область, м.Київ, пр. Оболонський, будинок 32-Б, офіс 402 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Фасхетдінова |
Телефон | +380632315250 |
Ел. пошта | o.faskhetdinova@romsat.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтинівська, 73, м. Київ, 04080, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | tender7@it-integrator.ua |
Телефон | 380445380069 |
Ел. пошта | TENDER7@IT-INTEGRATOR.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44238750 |
---|---|
Поштова адреса | 03067, Україна, Київська область, Київ, 03067, місто Київ, пр.Перемоги, будинок 53, офіс 415 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Iгор Д'ячков |
Телефон | 380981553751 |
Ел. пошта | info@wifiberg.com |
За поставку Товару Покупець здійснює попередню оплату (Аванс) у розмірі не більше 20% ціни Договору протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати надання Постачальником (після укладення Договору) рахунку на аванс, а якщо Аванс перевищує суму 1 000 000,00 грн (один мільйон гривень 00 копійок), то також за умови надання Постачальником оригіналу безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (за формою згідно з Додатком 2 до Договору), при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу повинна дорівнювати сумі Авансу. Банківська гарантія не може бути змінена без попереднього узгодження із Покупцем (крім випадку збільшення строку дії банківської гарантії). У випадку продовження строку дії Договору Постачальник зобов’язаний до дати внесення змін у строк дії Договору продовжити Банківську гарантію забезпечення повернення авансового платежу на строк продовження строку дії Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Подальша оплата за Товар здійснюється за умови прийняття Покупцем Товару на всю суму авансового платежу (у випадку якщо Постачальник не відмовився від авансового платежу). Покупець здійснює подальшу оплату за поставлений Постачальником Товар протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на Товар та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем видаткової накладної) рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 80.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Пугач Андрій Ігорович |
Телефон | 380442491018 |
Ел. пошта | puhach.ai@ua.energy |